Внутрішній маркетинг – основа зовнішнього

Маркетинг – це про комплексну красу. І зовнішню, і внутрішню. Так як відсутність краси внутрішньої зводить нанівець всю зовнішню естетику, так і відсутність внутрішнього маркетингу перетворює всі зовнішні вияви на просто непотрібні безглузді витрати.

Простими словами: якщо в компанії працюють люди, які нею не задоволені і це написано на їх обличчі, то якими б красивими не були зовнішні вияви – продажі особливо не зростуть і бізнес вгору не піде.

Наприклад, більший успіх однозначно матиме та кав’ярня, де бариста любить каву і варить іі з теплими емоціями, а не та, де персонал з жахливо незадоволеним виразом обличчя. Хай там навіть дуже гарна реклама, столики, стаканчики… Тому, перш за все – правильні внутрішні настрої – а тоді вже зовнішні рекламні вияви.

Внутрішній маркетинг – основа зовнішнього, а не навпаки. Спочатку команда має бути небайдужою до того, що робить, спочатку їм має подобатися бренд, над яким вони працюють, а тоді і Клієнту можливо сподобається.

То ж, небайдужих нам людей навколо: і в команду, і просто 🌸

Анна Радько

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *