Маркетингові війни брендів фастфуду

Мережа закладів швидкого харчування Burger King в черговий раз вирішила висміяти свого конкурента – McDonald’s. Цього разу об’єктом сарказму став традиційний рекламний образ McDonald’s – клоун Рональд Макдональд. Про це з посиланням на портал AdWeek, пише AdinDex.

Burger King на своїх рекламних постерах розмістив реальні фотографії дітей, які злякалися клоунів. Напис під постером стверджує: «Дні народження повинні бути щасливими». Так Burger King натякає, що дитячі свята краще відзначати у них, ніж в McDonald’s, де дитину може налякати клоун.

Зазначається, що рекламну кампанію підготувало агентство LOLA MullenLowe.

Це не вперше, коли Burger King висміює McDonald’s і клоуна. Наприклад, перед показом фільму «Воно», де головний герой – клоун Пеннівайз, глядачі несподівано побачили жахливий рекламний ролик, який закінчувався словами: «Ніколи не довіряйте клоуну. Burger King».

Нещодавно Burger King організувала ще одну рекламну кампанію на противагу McDonald’s. Зокрема, компанія обіграла знаменитий макдональдсівський продуктовий набір HappyMeal («Щаслива їжа»), і випустила власний під назвою Real Meal («Реальна їжа»), супроводивши це слоганом «Ніхто не може бути щасливим постійно. І це нормально».

На підтримку цієї ідеї Burger King почала продавати «Сумні Міли», «Роздратовані Міли», «Злі Міли» і «Та пішло воно все-Міли» (DGAF; do not give a f**k).

А в Санкт-Петербурзі поряд з рекламним щитом «Сонячні окуляри в подарунок» від McDonald’s компанія Burger King розмістила власний рекламний щит під назвою «Які окуляри? Це Пітер, дитинко! Дощовик безкоштовно при покупці латте!».

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *