Маркетингові закони життя

Деякі речі, що відбуваються з нами, насправді є закономірними:

  1. Закон Мерфі

Все, що може піти не так, піде не так.

  1. Закон Мескимена

Ніколи не вистачає часу, щоб зробити роботу добре. Проте він завжди знаходиться, щоб її переробити.

  1. Закон По

Без усміхненого смайлика або будь-якої іншої явної ознаки гумору неможливо жартувати на гострі теми, щоб хоч хто-небудь не сприйняв це серйозно.

  1. Спостереження Етторе

Сусідня черга завжди рухається швидше.

  1. Закон Хлейда

Доручайте складне завдання ледачому співробітникові. Він знайде найлегший шлях його рішення.

  1. Закон пошуку

Потрібно розпочинати пошуки з найменш “підходящого” місця.

  1. Бритва Хенлона

Ніколи не пояснюйте злим наміром те, що легко можна пояснити дурістю.

  1. Закон Парето

20% зусиль дають 80% результату, інші 80% зусиль – тільки 20% результату.

  1. Закон Паркинсона

Робота заповнює час, відведений на неї.

  1. Закон Лермана

Будь-яку технічну проблему можна вирішити, якщо є досить часу і грошей.

  1. Одкровення Старджона

90% чого завгодно – нісенітниця.

  1. Принцип Пітера

Компетентні співробітники, піднімаючись по кар’єрних сходах, досягають свого рівня некомпетентності.

  1. Закон Гамперсона

Вірогідність досягнення бажаного результату обернено пропорційна до сили бажання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *