Маркетингові міфи, про які потрібно пам’ятати при прийнятті рішень

1. Порахувати ROI контент-маркетингу неможливо

Довго – не означає неможливо. Порахуйте витрати на виробництво і просування контенту. Визначте, за якими посиланнями трафік конвертувався в продажі. Наприклад, зростання органічних переходів на сайт та трафік з соцмереж можна впевнено віднести до результату контент-маркетингу. Розрахуйте вартість конверсії. Розуміємо, це ціла головоломка. Але розгадати її варто.

Згідно з дослідженням HubSpot, компанії, що аналізують маркетингові метрики три рази на тиждень і частіше, змінювали контент відповідно до показників і відмічали зростання ROI мінімум на 20%.

2. Моєму сайту не потрібна мобільна версія

Сайт, неадаптований під мобільні пристрої, може бути “пессимізований” пошуковою системою в мобільній видачі. Google, приміром, не покаже такий сайт у видачі або покаже, але дуже низько, якщо запит був виконаний з мобільного пристрою. Тобто користувачі будь-яких смартфонів і планшетів не побачать сайт. А мобільні сайти з року в рік охоплюють все більше і більше користувачів.

3. Редизайну сайту достатньо, щоб підняти продажі

Можна скільки завгодно перемальовувати сайт, але який в цьому сенс, якщо ви не ведете трафік на нього. А ось якщо трафік є, але він не конвертується в продажі, потрібно побачити корінь проблеми. Займіться детальним аналізом шляху призначеного для користувача, відстежте кожну дію за лічильником. У вас же встановлений лічильник?

4. Вівторок – ідеальний день для email-розсилки

Схоже на правду. У понеділок користувачі заглиблюются в роботу, займаються плануванням. У п’ятницю, навпаки, вже чекають вихідних. У середу і четвер повністю занурені в роботу. Залишається вівторок.

Однак, згідно з дослідженням HubSpot, найвищий CTR мають листи, відправлені в четвер, п’ятницю та в вихідні. В тому числі це відбувається і тому, що більшість маркетологів вважає закращим вівторок. Але, звичайно, все індивідуально.

5. Кейси – це не найнеобхідніше

Коли клієнт звертається за послугою, він хоче бачити, як компанія вже працювала в цій галузі раніше. Тому створіть сторінку з кейсами, заповніть її красивими реальними показниками, детальним описом процесу їх досягнення, відгуками людей, для яких ці показники досягались, – це якраз найнеобхідніше. Чим більше кейсів, тим вище ймовірність вибору на вашу користь.

6. SMM – це публікація постів у власному пабліку

SMM – це спосіб розширити присутність бренду в інтернеті. Це комплекс робіт. Спочатку створіть портрет свого клієнта з аудиторією майданчиків, виявіть, чи багато таких людей зареєстровано. Проаналізуйте їх активність: що вони читають, на який контент реагують, як сприймають рекламу. Потім складіть контент-план відповідно до загальної тематичної стратегії, підключіть копірайтерів та дизайнерів для розробки цього контенту. Ось сюди “вклинюється” момент з публікацією, а далі йде робота рекламника, який поширює контент серед вашої аудиторії. Потім знову аналітика, і так по колу.

7. Соціальні медіа підходять не для кожної галузі бізнесу

Соціальні медіа допомагають бізнесу привертати увагу клієнтів на кожному етапі воронки продажів. Вплив інструменту відрізняється в залежності від сфери діяльності компанії.

За статистикою BIA Kelsey, 97 % користувачів вивчають інформацію про продукти та послуги в онлайн-медіа, в тому числі і в соцмережах.

8. Соціальні мережі – це для дітей

Соцмережі щодня відвідують сотні мільйонів осіб. Всього в Україні близько 5 000 000 осіб віком до 18 років. Частина з них в силу свого віку ще не здогадується про існування інтернету. Як бачите, не сходиться.

Цікавий факт: 42,3% інженерів читають в соціальних мережах статті, пов’язані зі своєю сферою діяльності.

9. Пабліку в одній соцмережі достатньо

Левову частку часу в інтернеті користувачі витрачають в соцмережах. І якщо вони захотіли знайти вас там, де їм зручно, то ви повинні дати їм таку можливість. Крім того, будучи присутнім одночасно і в Facebook, і в Instagram, ви можете доносити інсайд різними способами і розширювати коло своєї аудиторії.

10. Цінним є кожний лід

Цінний тільки той лід, який може стати клієнтом. Отримуєте багато лідів і половина з них відвалюється? Перевірте таргетинг: головне не кількість, а якість. Ви ж не хочете витрачати час та ресурси на тих, хто навіть потенційно не цікавий вашому бізнесу?

11. Ніхто не буде читати довгі статті на моєму сайті

Якщо на сайті true-контент, його довжина не має значення. True-контент – це контент, вигідний для користувача: він вирішує проблему, відповідає на питання, дає нові знання. При цьому він містить повну інформацію по темі та не містить абсолютно нічого зайвого. Крім того, довгі корисні статті – це те, що люблять пошукові системи.

Цікавий факт: в цій замітці більше 1 000 слів, а ви її прочитали до кінця.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *