МАРКЕТИНГ МІСТА

#n.a.hontarenko

Для економічного розвитку міста важливим є розвиток і просування його туристичних продуктів, створення бренду міста. Здається, неможливо порівнювати такі міста, як Рим (Італія) і Рівне (Україна). Весь світ знає Рим як вічне місто, всі пам’ятають його туристичні об’єкти (Колізей, Римські форуми, фонтан Треві тощо). Брендовість Риму підкріплюється художніми та іншими фільмами («Римські канікули», 1953), сувенірною продукцією, історичними фактами та легендами, розвитком екскурсійної діяльності (наприклад, екскурсії 15-15) тощо.

Як сформувати бренд міста Рівного в умовах, коли відсутні значні архітектурні та історичні пам’ятки? Треба перетворити місто у так зване «атмосферне», для чого створити й популяризувати легенди з історії міста (з твору Короленка «Діти підземелля»), про Героїв УПА, про діяльність Миколи Кузнєцова під час другої світової війни (незалежно від оцінки цієї діяльності). Але легенди мають бути підкріплені певними матеріальними туристичними об’єктами (хоча б креативними фігурками, ділянками підземелля тощо). При цьому історична достовірність може бути досить умовною, оскільки вдала туристична легенда створює певну атмосферу, настрій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *