Маркетологи впливають на поведінку споживачів товарів

#n.a.hontarenko

Великі супермаркети щосили намагаються управляти нашою поведінкою у своїх залах. Цьому сприяє не що інше, як музика. Ви думали, що музика в магазині необхідна тільки для Вашої розваги? Ви помиляєтеся.

За допомогою звукового каналу сприйняття компанії можуть управляти нашим настроєм, нашими намірами. Наприклад, у ресторанах швидкого харчування зазвичай грає досить швидка, активна музика, що спонукує людину швидше зробити своє замовлення та вийти. Часто в таких закладах збираються черги й вони не розраховані на довге там знаходження, а швидка музика допомагає вирішити цю проблему. У великих гіпермаркетах маркетологи прагнуть, щоб ви довго ходили уздовж рядів і вибирали один продукт за іншим. Тому грає повільна й спокійна музика, що дозволяє людині розслабитися. Ця музика приємна – коли людина її слухає, їй не хочеться нікуди йти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *