Маркетологи НУВГП – учасники Круглого столу “Актуальні напрями студентської науки”

Національний університет водного господарства і природокористування зацікавлений в збільшенні кількості обдарованої, мотивованої до навчання молоді. Один з шляхів формування технічної, наукової, світоглядної мотивації молоді є її залучення до розкриття своїх здібностей на різноманітних наукових заходах.

16 травня відбувся загальноуніверситетський Круглий стіл «Актуальні напрями студентської науки». Варто відзначити, що, незважаючи на інтенсивність навчального процесу, ініціативні студенти знаходять час і бажання долучатися до таких заходів. Серед таких прогресивних молодих людей була і наша студентка-маркетолог Анжела Пась (МАР-31), яка презентувала зацікавленій аудиторії своє дослідження на тему «Маркетингові інструменти розвитку бренду: вітчизняна практика», зосередивши свою увагу на тому, що зростання конкуренції на ринку України є наслідком того, що ефективність виробника та його економічне благополуччя залежать не лише від якості продукції, але й від її презентабельності та ступеня довіри до неї споживачів. Тому витрати на брендинг нині доцільно і цілком обгрунтовано визначати як інвестиційні, тобто такі, від яких очікуються майбутні вигоди.  Наукові пошуки в даному напрямку, здійснені під керівництвом д.е.н., проф. Мальчик Мар’яни Василівни, викликали зацікавленість у наукової спільноти студентів усіх спеціальностей, оскільки недостатня конкурентоспроможність вітчизняних товарів порівняно з закордонними (у сфері високих новітніх технологій, техніки та ін.) часто пов’язана саме із нестачею висококваліфікованих спеціалістів та фірм, які могли б підійти до процесу розробки назви бренда, його зображення, символіки, а потім і до стратегії просування та реклами з професійної точки зору. Дякуємо Анжелі за новітній погляд і креативний підхід до проблеми, а також бажаємо високих досягнень у подальших дослідженнях!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *