Мерчендайзинг… Що це?

#n.a.hontarenko

Мерчендайзинг як різновид маркетингу – це мистецтво представляти товар у торговому залі задля збільшення обсягів продажів (в тому числі мистецтво правильно розміщувати товар на торговельних площах, полках). Мерчендайзинг є маркетинговими заходами у торговій точці з використанням візуалізації, кольору, запаху, смакової мотивації купівлі тощо.

Наприклад, щоб купити товар щоденного попиту (хліб, сметана, вода тощо), Вам частіше всього доведеться пройти практично через увесь магазин, де Ви скоріше всього виберете для себе якийсь інший додатковий товар.

Для товарів імпульсивного попиту, покупка яких зазвичай відбувається випадково і незаплановано, завжди передбачене місце біля каси. Ви стоїте в черзі, читаєте етикетки жувальних гумок, батончиків та іншого дріб’язку, і в 80 випадках зі 100 Ви купите щось і тут.

Різновидом мерчендайзингу можна назвати і те, що зазвичай в торгових центрах, щоб піднятися (або спуститися) на інший поверх, Вам доведеться обійти нинішній поверх практично повністю й побачити величезну кількість товару й реклами.

Трирівнева концепція мерчендайзингу представлена на рисунку/^

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *