На шляху до нової репутаційної економіки “блакитного океану”

Підбиваючи підсумки року, що минув, ми традиційно оцінюємо зроблене та будуємо плани на майбутнє. Починаємо з себе, своєї сім’ї, справи свого життя, країни, а тоді переходимо до світу, що оточує. Покликання ділового медіа — знаходити нові можливості в економічних процесах сьогодення та майбутнього і ділитися ними з бізнес-спільнотою.

Переживаючи великі й малі соціально-економічні кризи, революції та війни, сучасний світ застряг на гачку “конкурентоздатності”, глибинним драйвером якої є ЗАЗДРІСТЬ, і ніяк не зробить крок до входження у простір “блакитного океану”, що так яскраво описує у своїх книгах В.Чан Кім.

Нові й нові покоління продовжують навчатися добросовісній конкуренції (білій заздрості) і лаяти недоброчинну конкуренцію (чорну заздрість). Але і те, й інше — хибні людські якості.

Лише скандинавські країни дещо вирвались з тотального тренду “боротьби за конкурентоспроможність” і своїм прикладом в освіті, соціальній політиці та економіці наближають людство до фази РАДОСТІ і ЩАСТЯ в повсякденній діяльності. Цьому є безліч доказів, один з них — дослідження The Worlds Most Reputable Countries 2019, де перші сходинки очолюють Швеція, Швейцарія, Норвегія, Фінляндія та Нова Зеландія.

Не дивно, що рейтинг щасливих країн за версією World Happiness Report дублює більшість з них: Данія, Норвегія, Ісландія, Нідерланди, Швейцарія, Швеція, Нова Зеландія. Це саме тому, що феномен справжнього відчуття ЩАСТЯ є похідним від результату людських дій, які йдуть в унісон з покликанням і призначенням кожної особистості. А це ніщо інше як реальна репутація людини, компанії, країни, яку навчились достатньо точно рахувати.

То у чому ж тоді СЕНС людської діяльності й глобальної економіки як драйвера розвитку Людства? Можливо, у новій Репутаційній економіці безмежного “блакитного океану”, яка спонукає людей не конкурувати, не наздоганяти та переганяти, не копіювати, а бути Майстром в унікальному творенні саме своєї справи за покликанням, відчуваючи радість і щастя?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *