Новини

Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019

Цього року до традиційної дискусії між експертними групами ВРК, що стосується абсолютних величин об’ємів рекламних інвестицій в той або інший рекламно-комунікаційний канал, яка призводить до періодичного перегляду методик досліджень і, як наслідок, коригування об’ємів ринку, з’явився ще один спірний момент. Що вважати власне рекламним ринком і де “знімати показники”? На виході з гаманця рекламодавця? На вході в рекламоносій? Ідеальна формула, при якій ці суми рівні між собою, не працює – це легко довести і з цим усі згодні. Причому, головна причина цієї нерівності, зовсім не якісь агентства-посередники, що “наживаються” з двох сторін. Частіше, саме медіа декларують набагато більші суми, ніж …

Прочитати більше

Студенти-маркетологи знайомляться з діяльністю громадських організацій у сфері публічних закупівель

Ознайомча екскурсія з діяльністю БО «Мережа 100% життя Рівне», яка займається моніторингом публічних закупівель, відбулася в стінах Центру громадських ініціатив. Студенти мали змогу на практиці побачити, як саме здійснюється процес моніторингу прозорості закупівель обладнання, медикаментів у галузі охорони здоров’я, як можна офіційно відслідковувати і отримувати необхідну інформацію з метою запобігання корупції у сфері публічних закупівель, яким чином використовуються інструменти інтернет-маркетингу в сучасних дослідженнях. Голова правління Лазаревич Юрій Миколайович і фахівець з бюджетного моніторингу Юзвак Олександр Ярославович цікаво і на високому професійному рівні розповіли про основні напрями діяльності благодійної організації, показали ті проблеми, які існують у сфері моніторингу державних закупівель, а …

Прочитати більше

Віртуальна екскурсія науковою бібліотекою НУВГП

Продовжується навчальна практика з фаху у маркетологів першого року навчання. І сьогодні студенти знайомилися з діяльністю наукової бібліотеки НУВГП, її структурою, керівництвом, які не тільки забезпечують належний рівень наукового, навчального і виховного процесів у НУВГП, але й впроваджують інноваційні технології, як інструмент підвищення конкурентоспроможності університету на ринку освітніх послуг. Віртуальне знайомство з діяльністю наукової бібліотеки стало можливим завдяки сайту, який містить всю необхідну інформацію з відповідною пошуковою системою, що значно спрощує доступ до потрібної інформації, значно економить час на її пошуки і водночас, розповідає про останні новини, віртуальні виставки, які можна переглянути дистанційно.    

Прочитати більше

Триває виробнича економічна практика студентів 2-го курсу спеціальності “Маркетинг” НУВГП

Студенти-маркетологи вивчають технологічні, організаційно-управлінські аспекти діяльності підприємств-баз практики, економічний механізм їх діяльності. Базами практик згідно укладених угод про співпрацю є «Рівнеазот», «Реноме», ТзОВ «Рівень LTD», Національний університет водного господарства та природокористування (відділ зв’язків з громадськістю). Завданнями практики є формування фахових компетенцій, одержання практичних навичок за концепцією дуальної освіти, в тому числі первинний економічний аналіз діяльності підприємств-баз практики , а також профорієнтаційна робота на базах практики.

Прочитати більше

Інноваційна стратегія розвитку економіки України до 2030 року

Економічні стратегії та прогнози є одним з основних продуктів Українського інституту майбутнього. Це не дивно, оскільки більшість засновників Інституту — бізнесмени, зацікавлені в економічному розвитку України. Співзасновник Інституту і директор економічних програм Анатолій Амелін розкрив деякі деталі інноваційної стратегії розвитку економіки України до 2030 року, яку готує Інститут  — Стратегія розвитку України, яку розробляє Інститут, передбачає зростання номінального ВВП до $1 трлн в 2030 р. Зараз річний ВВП становить $130 млрд. Як можна досягти настільки амбітної мети? — Ми ставимо завдання в 2030 р. мати номінальний ВВП $1 трлн. Насправді можна ставити і вполовину менше, і вдвічі більше. Йдеться про те, що …

Прочитати більше

Маркетингові “музейні” комунікації

Пам’ятник Уласу Самчуку біля Рівненського драматичного театру вже давно став візитівкою нашого міста, тим місцем, де полюбляють фотографуватися на лавочці біля відомого земляка багато гостей і жителів нашого краю. Тому екскурсія в музей нашого земляка Уласа Самчука дозволила більше дізнатися про те, як жив, творив і про що мріяв цей видатний український письменник, журналіст, публіцист, автор таких книг, як «Волинь», «Марія», «Ост» та ін.  Експонати, представлені в музеї, висвітлюють головні творчі здобутки Уласа Самчука, зосереджуючи увагу на тому впливі, який мала особистість письменника на весь український літературний процес ХХ ст.  Крім того, студенти мали змогу познайомитися з тим побутом, який …

Прочитати більше

Маркетологи в «гостях» у бурштинового каменю

Наша Рівненщина має неофіційний статус «бурштинової столиці», адже саме на півночі нашого краю видобувають «сонячне каміння» – бурштин, яке буває жовтим, коричневим та вишнево-червоним. Іноді ці унікальні камінчики бувають з зеленуватим, молочним і навіть чорним відтінком, хоча вони дуже рідкісні. Експонати музею розповідають про історію видобутку бурштину у нашому краї, про те, як цей чарівний камінь знаходить своє «життя» в ювелірних виробах, талісманах, картинах, інших витворах мистецтва. Студенти мали змогу загадати якусь одну, але найзаповітнішу мрію, обравши свого бурштинового янгола. За повір’ям, ця мрія повинна обов’язково здійснитися…

Прочитати більше

Історія нашого краю – Рівненський обласний краєзнавчий музей

Екскурсія студентів першого курсу спеціальності «Маркетинг» в Рівненський обласний краєзнавчий музей стала ще одним етапом до більш глибокого пізнання і розуміння нашого українського роду, наших традицій, нашої культурної спадщини і становлення нашого сьогодення. Рівненський краєзнавчий музей розташований у парку Молоді. Постійна експозиція музею виставлена в 23 залах і нараховує близько 140 тисяч експонатів. Знайомлячись з експонатами Рівненського обласного краєзнавчого музею, студенти мали змогу переконатися, що це науково-просвітницький і культурний осередок не тільки нашого міста, але й всього західного регіону. Колекції Рівненського обласного краєзнавчого музею неодноразово експонувалися на виставках, що проходили не тільки в Україні, а й за кордоном, зокрема в …

Прочитати більше

Маркетинг для дітей в соціальних мережах

За даними щорічного міжнародного дослідницького проекту TNS TRU (Teenager Research Unlimited), в 2010 році в Україні 3 мільйона підлітків у віці від 12 до 15 років витратили $ 3,8 млрд, які отримали від батьків в якості кишенькових грошей або подарунків. Проведене в той же час дослідження Європейської комісії «Безпечний Інтернет» показали, що в Україні 78% дітей у віці від дев’яти до 16 років мають особистий профіль у соціальних мережах, і це приблизно на 20% більше, ніж в країнах Євросоюзу. А це означає, що дитяча аудиторія може значно збільшити число потенційних споживачів, хоча робота з нею вимагає певних зусиль і знань. Складність …

Прочитати більше

Знайомство з діяльністю АТ КБ «ПриватБанк»

На сьогодні ПриватБанк є найбільш прибутковим та найкращим в Україні роздрібним банком. Це підтверджується висновком експертів національного рейтингу «Банки 2019 року», який щорічно складає FinClub. За результатами проведеного дослідження, до експертної ради якого увійшли фінансові аналітики та провідні українські банкіри, ПриватБанк став переможцем у номінаціях «Прибутковий банк» та «Роздрібний банк». Саме тому, знайомство з діяльністю даної фінансової установи було актуальним, затребуваним і пізнавально-цікавим, як з точки зору клієнтів, так і з точки зору потенційного місця працевлаштування майбутніх маркетологів. Про роботу Рівненської філії АТ КБ  «Приватбанк» розповіли провідні спеціалісти: керівник напряму Трудових ресурсів Північно-Західного регіонального управління ПриватБанку Зарубайко Антоніна і керівник прес-служби …

Прочитати більше