Новини

Перемога у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт з маркетингу

    Старт другого п’ятиріччя фунціонування спеціальності «Маркетинг» в стінах НУВГП ознаменувався гарною науковою подією. Так, за результатами проведеного І етапу Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» на ІІ етап рішенням кафедри були рекомендовані дипломні роботи студентів Пантюха М.В., Солопа О.В., Рафальської Д.П., Середи О.В. ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» проходив на базі Хмельницького національного університету. Цьогоріч 105 дипломних робіт представили на Конкурс 27 ВНЗ України. Дипломна робота Середи Оксани Василівни була нагороджена Дипломом ІІІ ступеня (наук.керівник – проф.Мальчик М.В.), а всі студенти отримали Сертифікати учасників. Від проректора з НПР, першого проректора ХНУ, …

Прочитати більше

Удосконалення навчального процесу студентів спец. “Маркетинг”

Викладачі кафедри маркетингу доц. Попко О.В., ст. викл. Коваль С.І. та Коротун О.П. пройшли навчання, яке було організовано Навчально-науковим центром незалежного оцінювання для викладачів, що викладають студентам І та ІІ курсів бакалаврського рівня та І курсу магістерського рівня. Навчання має на меті самостійне завантаження завдань для проведення поточного та підсумкового контролів. Заняття провів Alexandr Moroz , який дуже детально та поетапно пояснив і продемонстрував процес завантаження та формування завдань у базі Moodle. Було цікаво та корисно.

Прочитати більше

Відкрито перший “розумний” супермаркет Amazon

Компанія Amazon на початку 2018 року відкрила в американському Сіетлі супермаркет – магазин майбутнього, в якому немає кас і продавців. Для входу покупцям потрібно лише прикласти до турнікета смартфон з мобільним додатком Amazon Go, далі можна складати продукти в сумку. За допомогою камер спостереження, датчиків і сенсорів ціна товару додається до віртуального чеку або ж списується, якщо продукт повертають на полицю. Загальна вартість покупок списується з рахунку клієнта на виході з магазину. Незважаючи на подібну автоматизацію, в супермаркеті все ще працюють співробітники, які розкладають товари і дають консультації. Самі незвичайні відчуття в Amazon Go виникають на виході – адже нічого робити …

Прочитати більше

Участь кафедри маркетингу НУВГП в освяченні Великодніх пасок для воїнів АТО

Представники кафедри маркетингу долучилися до традиційного щорічного освячення Великодніх пасок для захисників, що відбулося 06.04.2018 року в головному корпусі НУВГП. Доц. Гонтаренко Н. А., аспірант Оплачко І. О., студент 4 курсу Клімавічус Я. та студент 1 курсу Макарчук П. прослухали молитву та промову Старшого капелана Рівненської єпархії Української православної церкви Київського патріархату, протоієрея Тараса Климовича про значимість подібних заходів для бійців АТО, які борються за мир та спокій в Україні. Слова подяки за долучення до доброї справи та привітання для усіх присутніх з наступаючим світлим святом Великодня висловив ректор НУВГП Мошинський В.С.

Прочитати більше

Кафедрі маркетингу НУВГП 5 років

Ну ось і підведені підсумки святкування 5-річчя кафедри маркетингу! Святкували весело і креативно, як завжди! Спочатку взяли участь у проведенні та організації Міжнародної науково-практичної конференції «ТУРИЗМ: НАУКА, ОСВІТА, ПРАКТИКА». Викладачі та студенти спеціальності “Маркетинг” взяли активну участь як у Пленарному засіданні, так і забезпечили роботу Секції під головуванням зав.каф. М. Мальчик. Доповіді студентів М.Довмат, А.Малярчук, А.Пономаренко та аспіранта І.Оплачко вражали сучасним поглядом на проблематику маркетингу в туризмі.   Також, 20 березня 2018 р. відбулося відкрите лекційне заняття доцента Гонтаренко Наталії Адамівни з навч. дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему: «Структура і процес маркетингових досліджень». Заняття було проведене в двомовному україно-англійському режимі …

Прочитати більше

Управлінські двобої

Турнір з “Управлінських двобоїв” 21 березня. Було по-весняному сонячно, по-бійцівськи гаряче! Що отримали учасники заходу від “двобоїв”? Гравці: – досвідчені: прокачали рівень майстерності з управлінського поєдинку, – новачки: набили перші гулі, зрозуміли, що “Управлінські двобої” вчать швидко думати, реагувати, приймати рішення, і їм це сподобалося. Судді – відкрили для себе нові рішення ділових задач і вміння гравців маневрувати у конфліктних ситуаціях. Глядачі – захоплювалися хвацькими аргументами гравців і, дякувати Богу, не кидалися помідорами в суддів Чекаємо Вас на наступному турнірі “Управлінських двобоїв” 18 квітня. Реєструйтеся: https://goo.gl/forms/XkDwTyIOtUOwTRQi1 Підсумки другого турніру та рейтингову таблицю гравців зареєстровані учасники першими отримають на свої електронні …

Прочитати більше

Відкрите лекційне засідання кафедри маркетингу

20 березня 2018 року на 5 парі в аудиторії 443 відбулося відкрите лекційне заняття доцента кафедри маркетингу Гонтаренко Наталії Адамівни з навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему «Структура і процес маркетингових досліджень» для студентів академічних груп МАР-31 і МАР-11і. Заняття було проведене в двомовному україно-англійському режимі й присвячене п’ятирічному ювілею кафедри маркетингу НУВГП і спеціальності «Маркетинг». Тема заняття є актуальною і була розкрита лектором у відповідності до оголошеного плану. Маркетингові дослідження забезпечують інформаційне підґрунтя успішного функціонування маркетинг-міксу підприємств і створюють умови для розвитку бізнесу. Заняття було проведене на належному науковому, методичному, педагогічному і організаційному рівнях з використанням мультимедійної техніки і …

Прочитати більше

“Україна і Білорусь: точки дотику у наукових пошуках студентів”

У НУВГП відбувся цікавий науковий захід за участі студентів спец. “Маркетинг” – міжнародний круглий стіл з онлайн-трансляцією “Україна і Білорусь: точки дотику у наукових пошуках студентів”. Секцію “Економіка” достойно представляли третьокурсниці кафедри маркетингу Катя Стрельчук та Анжела Пась, їх наукова робота була відзначена як одна з найкращих та викликала жваву дискусію. Щиро вітаємо дівчат та бажаємо на такому ж високому науковому рівні продовжувати свої дослідження та гідно представляти наукову школу кафедри маркетингу НУВГП.

Прочитати більше

Конкурс до 5-річчя кафедри маркетингу НУВГП

До 5-річчя кафедри маркетингу НУВГП було оголошено конкурс на кращу стінгазету. Протягом останнього тижня на розгляд журі надійшло 6 стінгазет. Свої яскраві креативні роботи представили студенти 1-5 курсів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». З усіма конкурсними роботами можна ознайомитися на стенді поруч з кафедрою маркетингу (біля каб. 275). Конкурс стінгазет триватиме ще до середи 21 березня 2018 року. Запрошуємо усіх охочих взяти участь у конкурсі стінгазет, присвяченому 5-річчю кафедри маркетингу НУВГП. Призи гарантовано.

Прочитати більше

Міжнародна науково-практична конференція “Туризм”

15 березня 2018 р. в університеті відбулася Міжнародна науково-практична конференція “Туризм”: наука, освіта, практика». Викладачі та студенти спец. “Маркетинг” взяли активну участь як у Пленарному засіданні, так і забезпечили роботу Секції під головуванням зав.каф. М. Мальчик. Доповіді студентів М.Довмат, А.Малярчук, А.Пономаренко та аспіранта І.Оплачко були присвячені 5-тій річниці створення кафедри.

Прочитати більше