Новини

Ритейл і е-commerce: виживуть тільки найспритніші

Онлайн- та офлайн-канали продажів припиняють функціонувати поодинці й об’єднуються. В період затяжного карантину цей тренд набиратиме обертів Звичка — друга натура Першу революцію в ритейлі здійснили, коли роздрібну торгівлю перевели з формату прилавкового гастроному у формат супермаркету: покупець отримав можливість самостійно обирати товар. Сучасні магазини надають йому ще більшої самостійності — він зважує, сканує і навіть без допомоги касира оплачує товар. Як зазначають експерти, це не просто технологічна можливість, а внутрішня потреба споживача. До того ж при однотипних щоденних закупах він потребує економії часу. А потяг до “самостійності” змінює шлях покупця до товару. Про зміну цього шляху в одному інтерв’ю розповів Дмитро …

Прочитати більше

Кафедра маркетингу – коли не було коронавірусу

Поки заняття зі студентами та засідання кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування проводяться он-лайн на базі платформ Google Hangouts Meet та Moodle, ділимося з Вами докарантиновими спогадами, а саме 7-річною підбіркою світлин з викладацьким складом кафедри:

Прочитати більше

Результати І-го етапу Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг»

05 березня 2020 року кафедрою маркетингу НУВГП було проведено І етап олімпіади серед студентів зі спеціальності 075 «Маркетинг». У ній взяло участь 24 студенти ІІ – V курсів ННІЕМ спеціальності 075 «Маркетинг», які показали високі результати та здобуті компетентності. Переможців визначено!!!🥇Знайомтеся!!! Готуємось до наступного етапу…🧐😉

Прочитати більше

Як маскотів використовують у брендингу

Маскот — це бренд-персонаж, єдиний образ, що наділений якостями бренду і є його символом. Він стає головним дієвим персонажем у рекламних кампаніях та бренд-комунікації. Маскота можна вигадати для бренда або успадкувати — якщо компанія на ринку давно. Маскоти були популярні в епоху класичних комунікацій, тому що вони дуже впізнавані. Замість того аби щоразу вигадувати нового персонажа для реклами, простіше зробити одного, впізнаваного і зрозумілого, і вже його інтегрувати в комунікацію. Завдяки маскотам бренди одразу забезпечують собі увагу аудиторії. Додатково персонаж може виконувати роль сувеніра. Над маскотами потрібно багато працювати, тому що робити їх сьогодні за старим зразком — дорого. Значні …

Прочитати більше

В Україні запускають додаток, який відстежує дотримання карантину

Міністерство цифрової трансформації працює над додатком, який контролюватиме дотримання карантину і самоізоляіції, також в планах – реалізація моніторингу можливого контакту з хворим. Про це повідомляє міністр цифрової інформації України Михайло Федоров у Facebook. “Ми детально розібрали існуючий досвід застосування цифрових інструментів для запобігання поширенню короновірусу — Ізраїль, Польща, Південна Корея, Італія, Японія, Китай, Австралія тощо. Відібрали найбільш корисне та дієве”, — йдеться у повідомленні. Наступного тижня Мінцифри планує запустити три інструменти: 1. Мобільний застосунок для контролю за дотриманням карантину чи самоізоляції. “Одразу заспокою — жодного „великого брату“ чи стеження за громадянами. Обов’язковий контроль для хворих та добровільний для самоізольованих через зняття …

Прочитати більше

10 TED-виступів про маркетинг, які варто побачити

Сьогодні пропонуємо вам подивитися найкращі виступи про маркетинг, які змінять ваше уявлення про бренди, формування цілей та ставлення до клієнтів. А ще —  вплинуть на ваше уявлення про себе і свою роль у цьому світі. Вибір, щастя та соус для спагетті — Малкольм Гладуелл Гладуелл — автор декількох бестселлерів, включаючи «Осяяння» (Blink, 2005) і «Переломний момент» (The Tipping Point, 2000). У своєму виступі він наводить приклади відомих брендів, щоб пояснити природу щастя та вибору. Малкольм розповідає про результати досліджень психофізиками теми споживацької психології: якщо більше ресурсів витрачати на розуміння того, чого насправді хочуть споживачі, компанія зможе знайти свою нішу і збільшити …

Прочитати більше

Як використати час з користю для своєї бізнес-сторінки

У зв’язку з COVID-19 результати реклами на Facebook, м’яко кажучи, нікого не тішать. Але не варто опускати руки! Ось декілька порад від засновниці маркетингової агенції Rad&ko Анни Радько, як використати час з користю для своєї бізнес-сторінки: Таргет. Прямі продажі мало в кого будуть ефективними, люди не охочі до покупок. Тому найкраще таргетуватись на збір підписників сторінкиЇх зараз як грибів після дощу, а тому зовсім невеликий бюджет дасть прекрасний результат! Коронавірус зникне, а підписники перетворяться у Клієнтів Відгуки. Прийшов час наповнити сторінку відгуками задоволених Клієнтів. Попроси 5-х Клієнтів поставити оцінки на твоїй сторінці та написати пару приємних слів. Це завдання тільки звучить …

Прочитати більше

Як шукати роботу в умовах карантину: п’ять порад від robota.ua

Карантин у зв’язку з поширенням в Україні коронавірусу застав багатьох пошукачів зненацька. Цього тижня всі зіткнулися з новими реаліями на ринку праці: наявних працівників роботодавці перевели на дистанційну роботу або відправили у відпустки власним коштом, а пошук нових співробітників дещо загальмував. Тому всі, хто зараз знаходяться в пошуку роботи, бояться так нічого і не знайти. Проте ми зібрали декілька способів, що допоможуть вам пристосуватися до нових реалій та зробити свої пошуки успішними. Виділяйтеся Коли конкуренція на ринку праці висока, потрібно проявляти креативність та намагатися привернути увагу роботодавця до своєї кандидатури, тому у нагоді вам стане відеорезюме. До того ж воно …

Прочитати більше

Кафедрі маркетингу НУВГП – 7 років

Сім років назад, 18 березня 2013 року, в НУВГП була створена кафедра маркетингу – саме в цей день вийшов наказ ректора НУВГП про створення окремого структурного підрозділу. А вже 20 березня було проведене перше засідання кафедри. За 7 років функціонування колектив кафедри майже повністю переформатувався, але він завжди був і залишається одним цілим, тією командою, яка здатна подолати будь-які перешкоди, виконати поставлені завдання, втілити свої креативні ідеї у життя на чолі з незмінним лідером, трудоголіком і просто чарівною жінкою – д.е.н., проф. Мар’яною Василівною Мальчик.

Прочитати більше

Коронавірусні знижки: як бренди заробляють під час пандемії

«Лови «Корону» у себе вдома», — в розпал епідемії маркетологи активно генерують нові і не завжди вдалі УТП. Як глобальний карантин змінив поведінкові звички покупців, які тренди з’явилися в продажах і як брендам реагувати на пандемію, розповімо в статті. Хто у виграші: електронна комерція і хмарні сервіси Пандемії стимулюють інновації і прискорюють зміни на ринку. На початку 2000-х атипова пневмонія дала потужний поштовх електронній комерції в Китаї, а сьогоднішня криза стрімко розширює функціонал онлайн-сервісів. Доставка їжі Крім закономірного зростання попиту на замовлення продуктів через Amazon, Uber Eats і Instacart, на ринку з’явився новий тренд — безконтактна доставка. Її впровадив китайський сервіс Meituan Dianping. Суть …

Прочитати більше