Новини

Про CRM на практиці

Студенти-маркетологи 2-го та 4-го курсів розпочинають навчальний рік поєднанням традиційної та неформальної форм освіти. Так, 16 вересня в рамках засідання Клубу маркетологів відбувся вебінар з представниками компанії “Бітрікс24”, на якому було представлено функціонал CRM-системи. На вебінарі було представлено блоки, з яких складається CRM Бітрікс24 та особливості роботи з кожним із них. Також було розглянуто основні завдання, які щодня виконує CRM, процеси, які можуть закриватися автоматично; ліди та чим вони відрізняються від угод, призначення та функціонал угод, особливості лідогенерації; зв’язок між контактами, компаніями та угодами;  імпорт даних і елементів CRM, як перенести налаштування CRM з іншого порталу; як мігрувати в CRM …

Прочитати більше

Критерії оцінки діяльності працівників в умовах пандемії коронавірусу

Поточні реалії та стан невизначеності у зв’язку з тривалим карантином змушують всерйоз задуматися як керівників так і співробітників компаній, що ж буде далі і які можуть бути прогнози на найближчі півроку. На жаль, динаміка розвитку COVID-19 не зменшується, щоб було можливо робити які-небудь висновки і прогнози. На даний момент точно відомо, що переважна більшість компаній скоротили свої витрати до 50% і будуть продовжувати зменшувати їх і далі, наскільки це буде можливо. Що нам, як співробітникам, робити в цій ситуації? Можна просто чекати поки все налагодиться, втішаючи себе думкою, що карантин закінчиться через 2-3 тижні, як сказали в новинах. Але якщо ситуація затягнеться …

Прочитати більше

Приведіть ваш бренд у форму: психологія форм логотипу

«Досконалість досягнуто не тоді, коли нема чого додати, а коли нічого прибрати». Антуан де Сент-Екзюпері Подумайте про відомі вам популярні торгові марки: Apple, Adidas, McDonald’s, Gap. Які образи приходять вам в голову? Відомо, що компанії витрачають мільйони доларів на розробку своїх корпоративних логотипів. І не дарма, адже поганий дизайн логотипу може приректи бренд. Коли в 2010 році рітейлер одягу Gap спробував оновити свій логотип, громадськість і акціонери відреагували різко. Один автор журналу Harvard Business Review заявив: «Цей логотип виглядає так, як ніби мій домашній хом’як намалював його в PowerPoint». Навіть базового розуміння психології форм в дизайні достатньо, щоб показати нам, …

Прочитати більше

Який вигляд мала комерційна реклама СРСР 1920-х років

Більшу частину реклами в Радянському Союзі становила політична реклама — пропаганда. Але сьогодні ми поговоримо про комерційну рекламу, адже, незважаючи на політизованість, комерційна реклама все ж посідала в СРСР почесне місце. Одним з найцікавіших періодів у рекламній історії СРСР є період НЕПу — нової економічної політики. Адже саме в цей період держава тимчасово допускала існування приватного власника. А це означає, що державним підприємствам доводилося конкурувати з приватною торгівлею. На початку 1920-х років створювали великі виробничі об’єднання під назвою “трести”. Серед найвідоміших трестів: “Моссельпром”, “Гуматрест”, “Табакотрест” та інші. Від початку своєї діяльності трести надавали великого значення рекламуванню своєї продукції, тим самим …

Прочитати більше

Influencer Marketing: як це працює в Україні

«Тисніть на дзвіночок та підписуйтесь на мій канал» – одне з найпоширеніших звертань на Youtube. Блогери розповідають про найрізноманітніші речі й заохочують глядачів обирати товар чи послугу на основі озвученого досвіду. Блогінг став ефективним інструментом для просування того чи іншого товару. Як правильно використовувати інфлюенсерів і у яких випадках, розповіла керівник агентства стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands глобальної екосистеми AIR Media-Tech Тетяна Урюпова. Коронавірусна криза перевернула світ догори дриґом. Бізнесу довелося мінятися на тлі невизначеності, падіння попиту та просто стресу. Як результат, близько 70% брендів змінили свої стратегії, рекламні повідомлення та налаштування кампаній за останні місяці, свідчить опитування Admixer. Багато урізали бюджети по всіх каналах, …

Прочитати більше

Вітаємо студентів першого курсу спеціальності “Маркетинг” НУВГП

14 вересня відбулася зустріч студентів першого курсу спеціальності “Маркетинг” з директором Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту НУВГП д.е.н., проф. Ковшун Н.Е. та заступниками, завідувачем кафедри маркетингу д.е.н., проф. Мальчик М.В., куратором ст. викл. Оплачко І.О., знайомство із викладачами кафедри. Студенти ознайомилися зі структурою інституту, а також напрямками діяльності у ньому; отримали відповіді на всі хвилюючі їх запитання щодо організації навчального процесу та дозвілля. Колектив кафедри маркетингу вітає студентів першого курсу спеціальності “Маркетинг” із початком нового навчального року у стінах НУВГП! Нехай він, як і весь період навчання, буде для вас успішним та ефективним📈, а сам процес навчання, окрім того, що …

Прочитати більше

Адамове яблуко: сучасну економіку досі спокушає теорія 200-літньої давнини

Вільна торгівля Адама Сміта, якого продовжують цитувати ліберальні економісти, вже не відповідає сучасним економічним і політичним стосункам. Ідея зростання добробуту споживача (на якій базувались ліберальні теорії), втілена в ідеології економічного лібералізму, набула першочергового значення в політиці вільної торгівлі та невтручання держави. Вона визначила набір практик господарювання, за допомогою яких нині провідні країни стали переможцям світових перегонів. Втім, дедалі гучнішими стають закиди в бік останніх з боку країн-партерів, які лібералізму в їхніх діях не бачать і звинувачують у протекціонізмі. Звинувачення висуваються і з боку населення, незадоволеного зростанням нерівності та безробіття. Гасла про вільну торгівлю та «невидиму руку ринку» все ще продовжують …

Прочитати більше

Як збільшити передплатників на Youtube: перевірені тактики

Завдяки YouTube в наші дні кожен може стати режисером або продюсером. Принаймні, ви точно повинні мислити як вони, тому що вам належить залучати і розважати людей, щоб у них з’явилося бажання стати вашими передплатниками. Якщо ви надумали скинути з рахунків YouTube, вважаючи, що дні його слави давно пройшли, візьміть до уваги наступне: Близько 5 мільярдів відео переглядають на YouTube щодня. Ігнорувати таку активну аудиторію і не утвердитися на платформі – величезна помилка. У YouTube більше мільярда користувачів – це майже третина всіх користувачів Інтернету. Кількість людей, які щодня переглядають YouTube, зросла на 40 відсотків за останні два роки. Виручка YouTube від мобільної …

Прочитати більше

Чого хочуть ваші клієнти? Дізнатися це допоможе Google

Ті, хто продають пости про товари та послуги, можуть дратувати. Але якщо матеріал розв’язує проблеми клієнтів, вони напевно прочитають його з великим інтересом. Австралійський копірайтер Синтія Марінакос знайшла простий спосіб вивчити потреби аудиторії, не звертаючись до неї безпосередньо. Швидкий пошук в Google допоможе з’ясувати, які питання зазвичай виникають у людей, – залишиться лише дати на них відповідь. Наберіть ключове слово або фразу в пошуковій системі Google Запишіть варіанти зі списку «Схожих запитів» Дайте на них відповіді у своїх матеріалах: зробіть фотографію, напишіть текст або зніміть коротке відео Якщо ви продаєте принтери Наберіть «як економити чорнило для принтера» або «найкращий принтер для малого …

Прочитати більше

Війна за клієнта: чи вб’ють чатботи імейл і смс-маркетинг? Який канал комунікації обрати залежно від мети?

Привернути увагу користувача, потенційного клієнта чи покупця можна в різний спосіб. Наразі компанії використовують усі можливі канали комунікацій – від смс до спілкування онлайн на власних сайтах за допомогою чатботів – або навіть проводять телефонні опитування чи одразу переходять до пропозицій. Які канали працюють ефективніше і для якої мети їх використовують, розповів CEO Handy.ai Володимир Дем’яненко на прикладі власних проєктів та кейсів «Укрпошти» та Приватбанку. Сьогодні пів години «чистив» телефон від смс-спаму. Таксі, яке я ніколи не викличу, повідомлення від різних магазинів, у які я ніколи не піду, і ще з десяток повідомлень про знижки, якими ніколи не скористаюся. У великих компаніях закладені чималі бюджети …

Прочитати більше