Новини

Як виглядає портрет типового учасника промоакцій в Україні?

72% українців для реєстрації в акціях використовують мобільні пристрої. Також, найбільшу частину учасників акцій становлять заміжні жінки – 74%.  При цьому найбільш активна вікова категорія – українці віком 25-34 років (46% від усіх учасників). Вищу освіту мають 81% учасників.  Такі дані надало агентство мобільного маркетингу LEAD9.   Для отримання цих результатів агентство проаналізувало дані 3 млн учасників з 20 наймасовіших промо-акцій, проведених агентством за період 2014-2018 років, умовою участі в яких була покупка продукту і реєстрація за допомогою веб-сайту або SMS. Основою вибірки стали промокампанії для сегмента FMCG (товари повсякденного попиту). За останні 4 роки співвідношення користувачів, які використовують для реєстрації …

Прочитати більше

Знайомство студентів-маркетологів та викладачів кафедри маркетингу НУВГП з діяльністю ПрАТ «Дубномолоко»

15 квітня 2019 року студенти-маркетологи НУВГП спільно з викладачами кафедри маркетингу відвідали ПрАТ«Дубномолоко». Екскурсія на виробництво була організована з метою ознайомлення студентського активу з роботою сучасного промислового підприємства Рівненщини, з особливостями технологічних процесів виготовлення продукції, її маркування, фасування та зберігання. ПрАТ«Дубномолоко» – лідер сироробної продукції та одне з найпотужніших підприємств України. Основний напрямок діяльності ПрАТ«Дубномолоко» – виробництво широкого асортименту твердих і плавлених сирів під торговою маркою «КОМО». Вже кілька років поспіль продукцію ТМ «КОМО» визнають найкращими твердими сирами України. В 2017 році ТМ отримала відзнаку «Вибір країни 2017». Щоденно сирзавод переробляє 500 тонн молока, використовуючи сучасні технології виробництва, що відповідають …

Прочитати більше

Робота проф. Мальчик М.В. у складі Журі Всеукраїнського Конкурсу дипломних робіт 📚📚📖📕📚

Протягом 12-13.04.2019 р. на базі Хмельницького національного університету, зокрема кафедри маркетингу і торговельного підприємництва, працювало Журі Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт з Маркетингу, до складу якого входять такі знані в наукових колах високоповажні професори, як: Ковальчук Світлана Володимирівна, Крикавський Євген Васильович, Ромат Євген Вікторович Савицька Наталія Леонідівна, Федорченко Андрій Васильович, Боєнко Олена Юріївна, Войнаренко Михайло Петрович, Дейнега Олександр Вікторович, Ковінько Олена Миколаївна, Крат Олег Адольфович, Омельченко Володимир Якович, Перевозова Ірина Володимирівна. До цієї події долучилися 31 ЗВО, які надали на конкурс 137 робіт. Як член Журі проф. Мальчик М.В. від імені і за дорученням керівництва НУВГП дякує керівництву ХНУ та випускової …

Прочитати більше

Зовнішньоторговельний баланс України

Якщо країна орієнтується на участь у міжнародній торгівлі, то частину національної продукції вона має виробляти спеціально для продажу за кордоном  Її реалізація стає національним експортом. Товарний експорт має певну частку у ВВП кожної країни, в Україні вона перевищує 50%. Вагомий експорт сприяє зростанню ВВП, сукупного попиту, створенню робочих місць та стає джерелом припливу валюти до країни. Збільшення експорту як складової ВВП веде до підвищення підсумкового показника розвитку країни, а відтак, сприяє її економічному зростанню, активізує інвестиційний попит і зайнятість. Приблизно 1/5 доходів розвинених країн і 1/3 доходів країн, що розвиваються, безпосередньо залежать від експорту.Отримавши виручку, експортери можуть інвестувати її, розміщувати …

Прочитати більше

Кафедра маркетингу примножує наукові здобутки НУВГП

Чотирирічна праця студентки над обраною темою дослідження, апробація наукових доробок на Всеукраїнських та Міжнародних конференціях увінчалися успіхом… 12 квітня 2019 року у Хмельницькому національному університеті відбулося засідання Журі по підведенню підсумків ІІІ Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг». У цьому році на Конкурс було подано 137 дипломних робіт з 31 закладу вищої освіти. За результатами засідання Конкурсної комісії на підставі рецензій та відкритого обговорення за освітнім рівнем “Бакалавр” дипломна робота студентки НУВГП Нідзельської Оксани Юріївної (наук.керівник – д.е.н., проф. Мальчик М.В.) за перемогу у Конкурсі була нагороджена Дипломом І ступеня. Окрім того, приймаюча сторона висловила Подяку Ректору проф. …

Прочитати більше

Підсумки чергового giveaway

Сьогодні нарешті підводимо підсумок гів-евею,  оголошеного 14 березня. Отже,  нагадаємо: з приходом весни кафедра маркетингу НУВГП вирішила знову порадувати своїх підписників,  а також усіх зацікавлених.  Основними правилами були підписка на сторінку кафедри у Інстаграмі @marketing.nuwee та відмітка у коментарях двох своїх друзів.  За час гів-евею було отримано 84 коментарі, серед яких 1 квітня було вибрано 3 переможці. Тож. представляємо вашій увазі: – 1 місце – Фіщук Богдана з м. Львів, – 2 місце – Демида Назарій, Мар-31, – 3 місце – Півень Анастасія, МАР-21. Щиро вітаємо усіх переможців,  бажаємо отримувати безліч приємних подарунків від життя та не зупинятись на досягнутому!  …

Прочитати більше

Маркетинг могутній

Яєчня з беконом не вважалася традиційною сніданковою їжею до 1920-х років, коли племінник Зигмунда Фрейда був найнятий пакувальною фірмою для створення маркетингової кампанії з метою збільшення обсягів продажів бекону.

Прочитати більше

5 способів використання машинного навчання у сфері маркетингу

Інтерпретуйте великі об’єми даних та дійте на основі отриманих результатів. Ви просто не могли не чути про машинне навчання. Про нього говорять практично у кожній галузі. То що ж таке машинне навчання? За визначенням компанії Hewlett Packard, «машинне навчання – це процес, в межах якого комп’ютери розвивають свою здатність розпізнавати образи, постійно навчаються і роблять прогнози на основі даних, а потім без додаткового програмування вносять в ці прогнози корегування». Іншими словами, це спосіб, у який машини аналізують та діють на основі великих об’ємів інформації та продовжують навчатись і покращуватись з часом. У якості прикладу того, як діють алгоритми машинного навчання, …

Прочитати більше

Участь маркетологів у роботі круглого столу «Смарт спеціалізація»

Представник кафедри маркетингу, ст. викладач Коваль Світлана Іванівна, прийняла участь в роботі круглого столу «Смарт спеціалізація: результат бізнесу, науки та громадськості», який передбачав, як виступи провідних фахівців Українського інституту міжнародної політики, так і воркшоп-симуляцію (групову роботу). Учасники круглого столу проявили досить високу зацікавленість щодо запропонованої тематики дискусії, оскільки смарт спеціалізація, як інноваційна система розумних рішень, що була розроблена для ЄС, є тим інструментом, який дозволяє об’єднати промислову, освітню та інноваційну галузі для визначення пріоритетних напрямів розвитку регіону.

Прочитати більше

Маркетинг підступний

  У 2009 році мережа ресторанів швидкого харчування Burger King запустила кампанію, згідно умов якої, якщо ви видалили 10 друзів зі свого списку друзів на Facebook, то мали право на отримання безкоштовного гамбургера. Колишні друзі при цьому отримували повідомлення з поясненням, що їхня дружба була менш цінною, ніж гамбургер.

Прочитати більше