Новини

Чергова участь маркетологів НУВГП в інноваційному проекті “Управлінські двобої”

Черговий раз представники кафедри маркетингу д.е.н., проф. Мальчик М.В., аспірант Оплачко І.О., студенти-магістранти Сидорено Д., Мельник О. та Закалюк П. працювали над своїм професійним ростом, компетентністю та брендингом – брали  участь у інноваційному проекті громадської освіти “Управлінські двобої”. Управлінські кейси, що вирішувались 13.06.2018 року, були присвячені актуальній темі рівненського футболу. Турнір був цікавим, захоплюючим та пізнавальним.     

Прочитати більше

Креативна діяльність наукового гуртка «Клуб Маркетологів» кафедри маркетингу НУВГП

Найкращі студенти спеціальності “Маркетинг” є членами студентського наукового гуртка “Клуб маркетологів”. Студенти бакалаври та магістри щотижня зустрічаються, обговорюють новітні досягнення в сфері маркетингу, працюють над кейсами та завданнями з фахових дисциплін під керівництвом викладачів кафедри, з метою підсилення своїх знань та навичок. Однак, реалізуючи свою креативність, цього разу вони здивували своїх колег та викладачів незвичайним проектом: «Комплексна виставкова експозиція «Гроші світу». Чули таке? Цікаво? Неперевершена добірка монет та банкнот різних років та різних країн, скомпонована силами студентів усіх курсів та форм навчання спеціальності “Маркетинг”, а також викладачами кафедри. Завітайте та пер егляньте.

Прочитати більше

Участь кафедри маркетингу НУВГП у конференції “Туризм. Сучасний стан та перспективи розвитку”

7 червня 2018 року старший викладач кафедри маркетингу НУВГП Коротун О.П. брала участь у конференції “Туризм. Сучасний стан та тенденції розвитку”, яка була організована Управлінням культури та туризму Виконавчого комітету Рівненської міської ради в рамках проекту “Таємничі підземелля Рівного. Культурна спадщина, як елемент інтерактивного вивчення історії краю” за фінансової підтримки Європейського Союзу. Програма конференції була цікавою та насиченою. На пленарному засіданні до присутніх звернувся мер м.Рівне – Володимир Хомко, який підкреслив важливість туризму для динамічного розвитку нашого міста та запевнив присутніх у цілковитій підтримці цікавих ініціатив з боку міської влади. Аналізу поточної ситуації у галузі туризму та проектам, що реалізуються …

Прочитати більше

Рівень комунікації “Кафедра маркетингу НУВГП – батьки студентів”

Ну ось і підходить до свого логічного завершення ще один навчальний рік: для когось перший, для когось останній, однак для кожного, без виключення, студента – захопливий та пізнавальний. Дехто з вас відкривав для себе основи майбутньої професії маркетолога, дехто приміняв вже здобуті знання на практиці, дехто відкривав для себе нові горизонти. Кафедрою маркетингу за підсумками усього навчального року було традиційно відібрано двадцять найкращих студентів, які проявили себе, як впевнені, успішні особистості, що оволодівають професійними навичками, активно займаються самовдосконаленням, приймають участь в громадському та науковому житті інституту та університету. Батькам, обраних дітей, було надіслано листи-подяки для підтримання комунікації між викладачами кафедри …

Прочитати більше

Маркетологи НУВГП захоплюються хенд мейдом

Інтереси студентів і викладачів спеціальності «Маркетинг» в НУВГП різноманітні. Ми любимо реальні і віртуальні подорожі, музику, театр, спорт і багато інших видів цікавих занять. Учасники комунікацій у мережі фейсбук не один рік милуються інтерактивною клумбою завідувача кафедри маркетингу Мальчик Мар’яни Василівни. Доцент кафедри маркетингу Наталія Гонтаренко полюбляє та захоплюється прооцесом виготовлення виробів хендмейду, що на фото.

Прочитати більше

Внутрішній маркетинг – основа зовнішнього

Маркетинг – це про комплексну красу. І зовнішню, і внутрішню. Так як відсутність краси внутрішньої зводить нанівець всю зовнішню естетику, так і відсутність внутрішнього маркетингу перетворює всі зовнішні вияви на просто непотрібні безглузді витрати. Простими словами: якщо в компанії працюють люди, які нею не задоволені і це написано на їх обличчі, то якими б красивими не були зовнішні вияви – продажі особливо не зростуть і бізнес вгору не піде. Наприклад, більший успіх однозначно матиме та кав’ярня, де бариста любить каву і варить іі з теплими емоціями, а не та, де персонал з жахливо незадоволеним виразом обличчя. Хай там навіть дуже гарна …

Прочитати більше

Креативні індустрії країн Центральної Європи

В рамках проекту “Visegrad Urban Creativity Clusters Network” у травні 2018 року відбувся креативний тур країнами Центральної Європи. Учасники туру, серед яких аспірант кафедри маркетингу НУВГП, знайомилися з розвитком креативних індустрій європейських країн. А саме, у м. Будапешт (Угорщина) надихалися дизайном “руїнного” пабу Szimpla Kert, що знаходиться в єврейському кварталі Ержебетварош і являє собою суміш кітчу, примітивізму та відсутності стилю. Адже всередині нього зібраний різноманітний мотлох, а єдиною прикрасою стін є картини (в основному, абстрактний живопис). Проте такий хаос речей навряд чи залишить байдужими його відвідувачів, адже викликав неоднозначні емоції здивування та захоплення і у нас. Також учасники туру знайомилися …

Прочитати більше

VII Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту в контексті євроінтеграції”

17 травня 2018 року в стінах Національного університету водного господарства та природокористування відбулася VII Міжнародна науково-практична конференція вчених, молодих науковців, аспірантів та студентів “Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту в контексті євроінтеграції”, присвячена 20-річчю кафедри менеджменту. Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., проф. Мальчик М.В. виступила на пленарному засіданні з доповіддю на актуальну тему “Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів” та спільно з к.е.н., доц. Попко О.В. висловили привітання кафедрі менеджменту. В рамках VII Міжнародної НПК “Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту в контексті євроінтеграції” працювала секція “Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика”. На ній студенти кафедри маркетингу під керівництвом наукових керівників піднімали …

Прочитати більше

Всесвітній день вишиванки: ми підтримуємо традиції

Щороку в третій четвер травня в Україні відзначають Всесвітній день вишиванки. Студенти та викладачі кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування також долучилися до свята, одягнувши в цей день вишиванки та віддавши данину традиціям. Адже ми шануємо та підтримуємо ідею популяризації національного одягу та збереження культурних цінностей.  

Прочитати більше

Маркетологи НУВГП – учасники Круглого столу “Актуальні напрями студентської науки”

Національний університет водного господарства і природокористування зацікавлений в збільшенні кількості обдарованої, мотивованої до навчання молоді. Один з шляхів формування технічної, наукової, світоглядної мотивації молоді є її залучення до розкриття своїх здібностей на різноманітних наукових заходах. 16 травня відбувся загальноуніверситетський Круглий стіл «Актуальні напрями студентської науки». Варто відзначити, що, незважаючи на інтенсивність навчального процесу, ініціативні студенти знаходять час і бажання долучатися до таких заходів. Серед таких прогресивних молодих людей була і наша студентка-маркетолог Анжела Пась (МАР-31), яка презентувала зацікавленій аудиторії своє дослідження на тему «Маркетингові інструменти розвитку бренду: вітчизняна практика», зосередивши свою увагу на тому, що зростання конкуренції на ринку України …

Прочитати більше