Новини

Підсумки Третього загальноуніверситетського фотоконкурсу підведено!

Фотографія – це мистецтво однієї миті, тому воно завжди актуальне; це мистецтво закарбовувати мить та бачити прекрасне у буденному. Третій загальноуніверситетський фотоконкурс – це прояв непересічного бачення буденних явищ і подій через об’єктив фотоапарату,  відкриття творчих підходів серед студентів, аспірантів, випускників, викладачів та працівників Національного університету водного господарства та природокористування! Наші маркетологи – традиційно серед фіналістів Третього загальноуніверситетського фотоконкурсу. Хай не переможці, але реальні лічені фіналісти з реально крутими своїми унікальними фотороботами. Цьогоріч кількість надісланих фоторобіт збільшилася до 94, з них 48 фотографій від студентів, 20 від викладачів, 19 від працівників, 5 фото від випускників та 2 від аспірантів. Досі …

Прочитати більше

Епоха постправди. Як не зійти з розуму від інформації

Інформація стала кулями, а інформаційний простір – безкінечним полем битви за наш мозок. Кажуть, що війна, – двигун прогресу. З цією тезою можна сперечатись, але не можна визнати факт, що війна завжди еволюціонувала, і цю еволюцію можна протестежити на прикладі цитати Сунь-Цзи. “Самая лучшая война — разбить замыслы противника; на следующем месте — разбить его союзы; на следующем месте — разбить его войска. Самое худшее — осаждать крепости.” Найкраща війна – “розбити задуми противника” багато років була недосяжна. Тому тривалий час технології і війна фокусувались на знищенні військової сили супротивника. Коли ці технології досягнули апогею із розвитком ядерної зброї, тоді …

Прочитати більше

Корисні витівки рекламістів

#n.a.hontarenko Щоб їжа у рекламі виглядала апетитно, при зйомках використовують ненатуральну їжу. Наприклад: бульбашки в напоях створюють завдяки додаванню до стакану миючого засобу, що розведений водою; кубики льоду роблять з акрилу, щоб вони не танули під час зйомок; їжу поливають спеціальним прозорим клеєм, щоб вона виглядала апетитно. Існує ще багато трюків, завдяки яким продукти в рекламі виглядають бездоганно свіжими й апетитними: 1)Фрукти покривають дезодорантом для блиску. 2)Замість сиропу оладки поливають моторним маслом. 3)Котлети для бургерів підфарбовують кремом для взуття. 4)Морозиво замінюють картопляним пюре. 5)У ролі збитих вершків використовують крем для гоління тощо.

Прочитати більше

На шляху до нової репутаційної економіки “блакитного океану”

Підбиваючи підсумки року, що минув, ми традиційно оцінюємо зроблене та будуємо плани на майбутнє. Починаємо з себе, своєї сім’ї, справи свого життя, країни, а тоді переходимо до світу, що оточує. Покликання ділового медіа — знаходити нові можливості в економічних процесах сьогодення та майбутнього і ділитися ними з бізнес-спільнотою. Переживаючи великі й малі соціально-економічні кризи, революції та війни, сучасний світ застряг на гачку “конкурентоздатності”, глибинним драйвером якої є ЗАЗДРІСТЬ, і ніяк не зробить крок до входження у простір “блакитного океану”, що так яскраво описує у своїх книгах В.Чан Кім. Нові й нові покоління продовжують навчатися добросовісній конкуренції (білій заздрості) і лаяти недоброчинну конкуренцію (чорну …

Прочитати більше

Електронна комерція в Україні: факти, цифри та цікава статистика

Світ стає цифровим. І електронна комерція – це важлива складова такого перетворення. Чим більш розвинена економіка країни – тим більше стає об’єм ринку онлайн-торгівлі. Це особливо добре простежується на прикладі країн Заходу, а в останні роки зовсім справедливо і для України. В світовому масштабі ніша e-commerce за підсумками року показала вражаюче зростання +16%, при цьому досягнувши об’єму 1.5 трильйонів доларів. А ринок України в контексті зростання і перспектив є одним з найбільш привабливих. На відміну від багатьох європейських країн, Уанету до рівня насичення ще дуже далеко. Приблизний товарообіг послуг та товарів на ринку e-commerce на сьогодні складає близько 50 мільярдів …

Прочитати більше

Топ-10 технологій, які припинили існування в минулому десятилітті

Технології та прогрес, як і еволюція, неухильно просуваються вперед. Як і в природному відборі, застарілі технології нерідко “відмирають”, звільняючи місце для нових, більш прогресивних ідей. Згадайте, як усталений сервіс, гаджет або пристрій працював справно, але в один момент ставали непотрібними через появу більш швидкого, зручного або дешевого аналога. Наприклад, більшість із нас непомітно для себе викинули старі кнопкові мобільники і взяли до рук смартфони. Так в минулому десятилітті багато технологій, якими ми захоплювалися і активно користувалися, раптово припинили своє існування і стали історією. 1News розповідає про  технології, які “померли” для споживчого ринку в період з 2010 по 2019 роки. MP3-плеєри Формат аудіофайлів MP3 …

Прочитати більше

Студентка спеціальності “Маркетинг” Яна Янковська про власний бренд, мотивацію і розвиток

Нещодавно на сторінці першого Instagram журналу для рівненської молоді https://www.instagram.com/rivne_youth/?hl=uk оприлюднили інтерв’ю із успішною студенткою магістратури спеціальності “Маркетинг”, засновницею бренду YANKOVSKA Яною Янковською, яка восени представила капсульну колекцію @yankovska_brand на Fashion Time XX season у м. Рівне: ◾️ Як виникла ідея створити власний бренд одягу? ◾️ Це швидше не ідея, а мрія, думки про яку супроводжували з раннього віку і «просились реалізуватися». І в певний момент часу я вирішила дати волю власним бажанням, адже бренд YANKOVSKA – це, в першу чергу, прояв мене: мого смаку та бачення. ⠀ ◾️ Ви лише засновниця бренду чи паралельно й дизайнер? ◾️Наразі я займаюся всім, …

Прочитати більше

Різдвяний маркетинг: як просувати товари в найчарівніший період року

У грудні-січні люди готові витрачати гроші на себе і на подарунки близьким без докорів сумління. Не скористатися такою ситуацією для бренду — гріх. Як це зробити? За скільки часу потрібно готуватися? Чи потрібні новорічні знижки? Що важливіше: онлайн чи офлайн? З чого почати Визначити цілі Робити знижки або запускати конкурс тільки тому, що так роблять усі — постріл у повітря. Потрібно розуміти які інструменти будуть працювати саме для вас. І важливо не забувати про найголовніше — вашого клієнта. Він хоче отримати допомогу у вирішенні своєї проблеми. Тому, перш ніж робити акції або надсилати вітального листа, дайте собі відповідь на питання: …

Прочитати більше

Цифровізація в Україні: що нас чекає у 2020 році

Документи в смартфоні 16 грудня стартував період бета-тестування мобільного застосунку “Дія”, який дозволяє перенести водійські права і техпаспорт на смартфон. Тестування незабаром закінчиться, і вже в найближчі місяць-два українці, за заявами влади, зможуть скористатися цим застосунком. Першими оцифрувати можна буде водійські права і техпаспорт. Щоб їх оформити, потрібно буде тільки завантажити на смартфон вищезгаданий застосунок і пройти електронну ідентифікацію. Якщо всі відомості про вас є в єдиній інформаційній системі МВС, то електронні документи згенеруються автоматично. В уряді зазначають, що в найближчому майбутньому в застосунок хочуть додати студентські квитки, ідентифікаційні номери і паспорти. Цифрові трудові книжки У 2019 Кабінет міністрів оголосив про …

Прочитати більше

Цікаві факти про навчання

*** Найменші витрати на освіту – у африканської країни Сомалі. Вони витрачають на всі школи і училища 0,4% валового національного доходу, що становить приблизно 1 мільярд доларів. *** Найстаріший з нині діючих університетів – це не Сорбонна і не Кембридж. Це Мусульманський університет Карауїн, заснований в 859 р. н.е. в марокканському місті Фес (є також думка, що найстаріший університет в світі –Аль-Азхар,Єгипет). *** В якій школі навчається найбільше дітей? На 2003/2004 навчальний рік у міську школу Монтессорі в Лукань (Індія) була записана рекордна кількість учнів – 27 911. *** Найбільший університет у світі – Айн-Шамс (Єгипет) – понад 1 млн …

Прочитати більше