Новини

МАРКЕТИНГ МІСТА

#n.a.hontarenko Для економічного розвитку міста важливим є розвиток і просування його туристичних продуктів, створення бренду міста. Здається, неможливо порівнювати такі міста, як Рим (Італія) і Рівне (Україна). Весь світ знає Рим як вічне місто, всі пам’ятають його туристичні об’єкти (Колізей, Римські форуми, фонтан Треві тощо). Брендовість Риму підкріплюється художніми та іншими фільмами («Римські канікули», 1953), сувенірною продукцією, історичними фактами та легендами, розвитком екскурсійної діяльності (наприклад, екскурсії 15-15) тощо. Як сформувати бренд міста Рівного в умовах, коли відсутні значні архітектурні та історичні пам’ятки? Треба перетворити місто у так зване «атмосферне», для чого створити й популяризувати легенди з історії міста (з твору …

Прочитати більше

CRM-системи у великому бізнесі

  Згадайте, як зароджувалася ваша справа: перші кроки та невдачі; зрештою – перша вигода й боротьба за ринок та клієнтів. У середньому на розбудову справи потрібно 10 років. Тому стає образливо, коли якісь “вискочки” досягають таких самих масштабів, за кілька років чи навіть місяців! І їх секрет криється у правильному, а ліпше сказати, у сучасному підході до ведення бізнесу. Використання CRM-системи є однією з ключових причин. І якщо у вас такого інструменту немає, у шалених перегонах доведеться ковтати куряву лідерів. CRM і “три кити” сучасного бізнесу За словами співзасновника компанії “Авіві” В’ячеслава Аскерова, головні козирі нових гравців українського бізнесу криються у вмілому використанні маркетингу, автоматизації …

Прочитати більше

Участь кафедри маркетингу у Міжнародному науковому економічному форумі “NEW ECONOMICS-2019”

14-15 листопада 2019 р. у Великому конференц-залі Національної академії наук України у м. Київ відбувся Міжнародний науковий економічний форум “NEW Economics – 2019”. Форум орієнтований на сприяння глобалізації економічної науки та освіти, розвитку міжнародних наукових проектів в економіці, обмін досвідом та знаннями з передових економічних досліджень. Участь у форумі взяли завідувач кафедри маркетингу НУВГП д.е.н., професор Мальчик М.В. (член організаційного комітету) та аспірант Оплачко І.О., викладачі кафедри представили тези у збірці матеріалів форуму.  Доповіді провідних вітчизняних та зарубіжних науковців, топ-менеджерів, аналітиків та стратегів компаній (д.е.н. О. Кендюхова, д.е.н. В. Ляшенка, д.е.н. А. Длігача, д.е.н. М. Балджи, д.е.н. Заруби В., к.е.н. …

Прочитати більше

Зміни у законодавстві в сфері порівняльної реклами

Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект № 0953 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу, яким дозволяється в рекламній продукції відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна. За відповідне рішення 12 листопада проголосували 326 депутатів Автори прийнятого закону вказали на те, що документ спрямований на адаптацію законодавства України до норм Європейського Союзу в сфері порівняльної реклами. Відтепер у своїй рекламній продукції виробник може використовувати зображення, посилання на товар, торгові марки або інші позначення, під якими випускається товар, з яким здійснюється порівняння, а також найменування конкурента, діяльність або товар якого порівнюються. У прийнятому законі визначено чіткий перелік умов, за дотримання яких …

Прочитати більше

Чорна п’ятниця 2019: що важливо і цікаво знати

Звідки повелося і чому Black Friday – чорна п’ятниця? Офіційно Чорна п’ятниця проводиться в п’ятницю, 29 листопада. Це офіційний початок сезону святкових покупок. Люди стоять в черзі годинами до відкриття магазинів, щоб отримати вигідні покупки року в багатьох країнах світу. Сама назва прийшла до нас з Америки, як багатьом вже відомо. Термін «Чорна п’ятниця» Black Friday був фактично вперше пов’язаний з фінансовою кризою, а не з покупками в магазинах. Два фінансиста з Уолл-стріт, Джим Фіск і Джей Гулд, разом купили велику кількість золота в США в надії на зростання загальної ціни і, в свою чергу, можливість продати його отримавши величезний …

Прочитати більше

Чи потрібно власнику бізнесу розвивати особистий бренд і як це зробити?

Що спільного у Дональда Трампа, Марка Цукерберга, Річарда Бренсона та Джеффа Безоса? Вони не лише керівники створених ними брендів, вони самі — бренди. Особистість кожного з них впливає на імідж та репутацію їхнього бізнесу. Ба більше. Допис Ілона Маска у Twitter про Комісію з цінних паперів і бірж США обвалив акції Tesla на 7%. Того дня, коли Стів Джобсоголосив, що йде з посади генерального директора Apple, ціна її акцій знизилась майже на 3%, що дорівнює приблизно $10 млрд вартості компанії. Репутація Джобса була настільки позитивною, що акціонери не вірили, що бізнес Apple буде ефективним без нього. “Apple завжди буде попереду Samsung. Тільки …

Прочитати більше

Святкування Дня маркетолога як платформа для презентації своїх досягнень успішними маркетологами з числа студентів НУВГП

​Цьогорічне святкування Дня маркетолога у Національному університеті водного господарства та природокористування 25 жовтня 2019 р. відбувалося у форматі представлення студентській спільноті особливостей професії маркетолога практикуючими магістрами та випускниками спеціальності «Маркетинг» НУВГП. Так, студентка магістратури Яна Янковська – засновниця бренду одягу YANKOVSKA BRAND – розповідала про брендинг, маркетингові інструменти продажу, види реклами, ключові аспекти, які має знати кожен засновник-початківець бренду одягу, а також про особливості співпраці з блогерами в соціальних мережах. Ще один представник магістратури спеціальності «Маркетинг» Ярослав Клімавічус – прогресивний інтернет-маркетолог, який співпрацює з компаніями «АстраВізус», «Be Smart» та багатьма локальними бізнесовими структурами,– ділився секретами створення та наповнення сайтів, розробки концепцій, інфографіків, рекламних …

Прочитати більше

Участь кафедри маркетингу в профорієнтаційному заході

Кафедра маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування, в особі ст. викладача Коваль С.І., прийняла участь у профорієнтаційному заході, який організувала і провела Нетішинська міська філія Хмельницького обласного центру зайнятості. Знайомство з закладами вищої та середньої спеціальної освіти проходило під вивіскою «Подорож у світ професій». Захід дозволив потенційним абітурієнтам більше дізнатися про ті спеціальності, які пропонує освітній ринок України, отримати необхідні інформаційні буклети та невеликі сувеніри у вигляді рекламних календариків.

Прочитати більше

Як маркетинг використовує переваги штучного інтелекту

Для багатьох непричетних до світу високих технологій штучний інтелект до сих пір залишається всього лише футуристичної концепцією. Однак реальність така, що ШІ давно є частиною сучасного бізнес-середовища. Власникам діючого бізнесу або стартапів буде корисно дізнатися, яким чином штучний інтелект допомагає розвитку проектів. Далі – основні способи використання AI на благо підприємця. 1. AI покращує якість обслуговування клієнтів. За даними American Express, 40% клієнтів очікують швидкого обслуговування. Всі підприємства сьогодні зосереджені навколо клієнтів, і бізнес залежить від того, яке відношення до споживачів проявляє постачальник послуг. Всі компанії з швидкою і ефективною підтримкою клієнтів зазвичай мають перевагу над конкурентами. За даними Accenture, …

Прочитати більше

Маркетинг могутній, маркетинг всесильний

n.a.hontarenko До кінця двадцятого століття відношення до депресії у японців було строго негативним. Під терміном «депресія» розуміли крайні прояви психічної хвороби, що потребують клінічного лікування. Ситуація змінилася, коли фармацевтичні компанії придумали для легких форм депресії, які можна лікувати без госпіталізації, термін “kokoro no kaze“, що означає “застуда душі”. В результаті у  1998-2006 роках дохід від продажу антидепресантів у Японії виріс у шість разів. І справа не тільки у збільшенні доходів фармацевтів. Зменшився страх перед депресією, покращилася якість життя людей.  

Прочитати більше