Новини

Ключові тези Бізнес-концентрату 4.0

Що чекає Україну і світ у наступні десятиліття, як змінюватимуться тренди, як вижити підприємцю  в умовах кризи, про “болі” бізнесу та про принципи ефективного управління, – все це стало темами обговорення масштабного форуму Бізнес-концентрат 4.0, який відбувся у Києві. Він зібрав 11 топових бізнесменів на одній сцені та 8,5 тисяч підприємців в одній залі. Тарас Барщовський, засновник Групи компаній T.B. Fruit Фото: освітня компанія Prizma  ТЕЗА №1: Інвестуйте в кризу Криза – це завжди добре, тому що ми, молоді виробники, молода країна маємо можливість завжди на кризових поворотах підтримати тих, хто в третьому- четвертому поколінні займається виробництвом своєї продукції. Я з …

Прочитати більше

Тренди інтернет-маркетингу в 2019 році

Ринок інтернет-маркетингу настільки стрімко змінюється, що не дивно, якщо згадати, що ще 10 років тому про цей напрямок у нас майже ніхто нічого не чув, а деякі підприємці досі віддають перевагу оголошенням у газетах, а не контекстній рекламі. Щороку технології йдуть вперед, набирають обертів нові тенденції, що впливає на всі схеми, за якими люди роблять бізнес у цифровому світі. І для того, щоб бути попереду конкурентів, або навіть просто для того, щоб залишатися в грі, необхідно вчитися працювати з новими інструментами, відстежувати тренди та бути достатньо гнучким, щоб адаптуватися під ці зміни. Ось десять основних трендів, які домінують в сфері …

Прочитати більше

Вимірювання і оцінка маркетингу в соціальних мережах

Ще кілька років тому показником успішної публікації в соціальних мережах вважалися лайки. Аудиторія натискає кнопку «Подобається» і всі в захваті, якщо переважить за сотню, пост вже в топі. Здавалося, що все добре. У маркетингу, проте, успіх поста давно вже не обчислюється хорошим настроєм і кількістю лайків, а неспростовними фактами. Різні KPI (ключові показники ефективності) і розрахунки рентабельності інвестицій (ROI) дозволяють робити заяви про успіх маркетингу в соціальних мережах. Ці метрики та пов’язані з ними інструменти вимірювання працюють на самих різних платформах – від Facebook і YouTube до LinkedIn. Без стратегії вимірювати нічого Якщо ви не знаєте своєї цільової аудиторії в соціальних …

Прочитати більше

Нові функції реклами на фейсбук

Успішне просування в соціальних мережах залежить від оновлень і розвитку самих сервісів. Щоб створити вдалу стратегію просування потрібно активно відстежувати всі зміни і тенденції. Що ж змінилося в Facebook до 2019 року? Подивіться на реновації гіганта соціальних медіа: 1. Покупки в Instastories Instagram Stories – одна з кращих функцій Instagram. Вона навіть перекрила популярністю звичну стрічку. Фото і відео – кращий формат реклами. А коротка тривалість (5 секунд для фото, 15 секунд для відео) утримують увагу. Від нудьги або інтересу користувачам простіше запустити рулетку Сторіс, ніж гортати стрічку. До того ж той факт, що Сторіс зберігаються лише 24 години, змушує …

Прочитати більше

Новий додаток від Amazon на базі штучного інтелекту

Найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon створив додаток на базі штучного інтелекту під назвою StyleSnap, який допоможе знаходити і підбирати одяг по фотографії. Про це повідомляє БІЗНЕС з посиланням на The Verge. “Amazon – це гігантський онлайн-майданчик, але є ще один сектор, який йому належить зламати, – мода. Щоб проникнути на цей прибутковий ринок, компанія представляє новий інструмент на основі штучного інтелекту під назвою StyleSnap, який допоможе покупцям знайти одяг для покупки. StyleSnap – це, в основному, Shazam для одягу, вбудований в мобільний додаток Amazon”, – пише видання. Щоб скористатися цим додатком, потрібно зробити знімок або завантажити зображення, а сервіс знайде схожі товари …

Прочитати більше

Реклама як мистецтво переконувати

Щоб кубики льоду під час зйомки реклами не танули під софітами, їх роблять з акрилу. Для бульбашок в напої додають миючі засоби й обов’язково розбавляють водою, щоб краще проходило світло. Знаменита реклама про ковбоя Мальборо вийшла в 1955 році. Спочатку в якості головного чоловічого образу використовували й інших персонажів: спортсмена, зброяра й капітана. Але суворий ковбой завоював найбільший комерційний успіх. Троє з акторів, що знялися в ролі ковбоя Мальборо, пізніше померли від раку легенів. А бренд заробив прізвисько «Вбивця ковбоїв» (Cowboy Killer). Багато дослідників стверджують, що реклама є найзначнішою й найвпливовішою формою мистецтва на Землі. У рекламі будь-яких наручних годинників …

Прочитати більше

Магістри-маркетологи досліджують особливості розвитку міжнародного маркетингу

Незабаром виробнича переддипломна практика,написання кваліфікаційної магістерської роботи і ще невідомо, куди закине доля після того, як студенти отримають такий очікуваний диплом магістра з маркетингу…Тому вивчення навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» дозволяє набути ті професійні компетентності, якими повинен володіти випускник в умовах глобалізації економіки.

Прочитати більше

А за вікном вже «подих» весняної сесії

Закінчуються останні пари весняного семестру, студенти, які вивчали протягом семестру маркетинг (МАР-21, ДІД-11, ПУА-21), сьогодні презентують результати своїх досліджень… Виявляється, потрібно не тільки вміти представити аудиторії своє бачення проблеми і шляхи її вирішення, але ще й потрібно вміти вести діалог, відстоювати свою думку, дослухатися до порад колег-однокурсників…Так і вибудовуються міжособистісні маркетингові комунікації.

Прочитати більше

Підсумкове засідання «Клубу маркетологів»

Студентський науковий гурток (СНГ)  –  організаційне утворення на кафедрі,  учасниками якого є широке коло студентів, яке формується за напрямком наукової діяльності кафедри відповідно до затверджених тематичних планів роботи кафедри. Як відомо, науково-дослідна робота студентів є продовженням і поглибленням навчального процесу та проводиться безпосередньо на кафедрімаркетингу. Атмосфера гуртка дозволяє студентам відчути себе справжніми ораторами, науковцями та фахівцями, адже на його засіданнях обговорюються актуальні питання та визначаються вектори подальших студентських наукових пошуків. Вчора, 05 червня 2019р., відбулося підсумкове засідання студентського наукового гуртка «Клуб маркетологів», в рамках якого було виділено та обговорено результати попередньо проведеної VIII Міжнародної науково-практичної конференції вчених, молодих науковців, аспірантів …

Прочитати більше