Новини

Чому важливо, щоб слоган був простим?

Цікавий факт: людина може не пам’ятати, про що була реклама, вона може навіть не згадати, як називається рекламований товар, але буде пам’ятати слоган. Наприклад, наступні 18 слоганів всесвітньо відомих компаній легкі для сприйняття та розуміння. NIKE: JUST DO IT (ПРОСТО ЗРОБИ ЦЕ) Послання Nike моментально знаходить відгук. Бренд став чимось більшим, ніж звичайнийм продавцем спортивного одягу і взуття, він почав формувати свідомість. Він надихає, вселяє в споживачів впевненість, що зовсім необов’язково бути професійним спортсменом, щоб тримати себе в формі та долати перешкоди. Якщо ти хочеш зробити це – просто зроби! Але агентство Kennedy + Weiden, яке є автором цього гасла, …

Прочитати більше

Якій рекламі довіряють?

Надійним фундаментом успішної рекламної кампанії є три незмінні складові: аудиторія, її відгуки та реакція. Просто залучіть правильну аудиторію, упевніться, що реклама з нею резонує, і перевірте, чи ростуть ваші продажі. Та чи дійсно все так просто? На жаль, ні. Рекламний пейзаж безперервно змінюється разом із тим, як технології та засоби комунікації відкривають нові можливості для контакту зі споживачами. Ми дивимося відео на телефонах, слухаємо музику на ноутбуках і читаємо газети на планшетах або навіть робимо все це одночасно. Потреба охопити цільову аудиторію, зацікавити і стимулювати її реакцію стає серйозним викликом під час прийняття рішень про інвестиції в рекламу. Не існує …

Прочитати більше

«Hermes»: вдалий приклад створення легенди бренду

Легенда бренду (brand story) впливає на емоції і почуття, завдяки яким споживач віддає перевагу певному товару. Ці емоції зашифровані в історію бренду, його філософію й цінності, певні символи, які асоціюються з ним. Легенда – це красива історія про створення продукту, без наявності якої він залишиться лише рядовою торговою маркою. Легенда бренду – основа, на якій будується спілкування зі споживачем і позиціонування товару. Саме завдяки її наявності клієнт готовий платити більше. При створенні легенди бренду можна відштовхуватися від: реальної історії створення компанії або продукту; • особливостей продукту, навколо яких можна побудувати легенду; • казкової історії, яка не має реальних підстав; • …

Прочитати більше

Сучасні тренди e-commerce

Українські тренди e-commerce перегукуються зі світовими, проте в нашій країні не обійшлося без особливостей. В інтернеті можна купити все. Принаймні, враховуючи темпи розвитку e-commerce по всьому світу та проникнення технологій майже в усі сфери життя, у найближчому майбутньому це твердження буде більш ніж актуальним. Разом з тим, онлайн-торгівля змінює й суміжні галузі економіки, зокрема логістику та змушує офлайн-гравців виходити в Інтернет-мережі. Такі тенденції спостерігаються в усіх ключових регіонах, і Україна — не виняток. Глобальний ринок електронної комерції продовжує зростати вже кілька років поспіль. Так, за даними міжнародного аналітичного сервісу Statista, цього року загальний дохід e-commerce перевищить $1,8 трлн. Прогнозується, що …

Прочитати більше

Участь кафедри маркетингу в тренінгу “Ефективні комунікації”

У НУВГП вже стало доброю традицією запрошувати в Open Office практиків на платформу зустрічей з колективом. 09.11.2018 року студенти, аспіранти та викладачі кафедри маркетингу взяли участь у тренінгу “Ефективні комунікації” від чудового спікера Анни Радько.  

Прочитати більше

Студенти кафедри маркетингу – небайдужі та активні

Чудова і прекрасна пора, пов’язана зі студентським життям. Це не тільки навчальний процес, здача модулів, екзаменаційна сесія. Але й можливість проявити лідерські якості, розробляти і приймати участь у реалізації своїх перших студентських проектів, уміти працювати в колективі, жити інтересами своєї кафедри, свого навчально-наукового інституту. Одним із таких студентів є майбутній маркетолог Андрій Дацюк, який вже зарекомендував себе, як людина, яка займає активну життєву позицію, докладає значних зусиль у популяризації своєї улюбленої спеціальності «Маркетинг».

Прочитати більше

Лекція з маркетингу відносин на виробництві

У межах співпраці кафедри маркетингу з відомими в області та за її межами підприємствами 02 листопада 2018 року відбулася зустріч колективу Компанії «Сталь-М» з д.е.н., професором, завідувачем кафедри маркетингу НУВГП Мар’яною Мальчик та к.е.н., доцентом Наталією Гонтаренко. Під час зустрічі колектив Компанії прослухав лекцію на раніше узгоджену тему «Маркетинг відносин з клієнтом», а потім у форматі Круглого столу відбулася жвава дискусія по ключових проблемних питаннях, з якими зіштовхується колектив. Обидві сторони зустрічі відзначили, що такий формат проведення публічних виступів потрібний та цікавий як теоретикам, так і практикам.    

Прочитати більше

Студенти спеціальності “Маркетинг” – волонтери на всеукраїнських змаганнях зі спортивного орієнтування

3-4 листопада 2018 року на Рівненщині проходили змагання зі спортивного орієнтування «Матчева зустріч серед клубів 2018». Організатор змагань – Оржівський клуб спортивного орієнтування «Равлики» Клеванської об’єднаної територіальної громади. До організації змагань на волонтерських засадах долучилися студенти НУВГП спеціальності «Маркетинг» – Трохимчук Максим (МАР-21), Довмат Марія (МАР-31), Матвеєва Софія (МАР-31), Сидорчук Дарія (МАР-31) та інших спеціальностей – Мальчик Яна (ЕП-21інт.), Лебединець Маргарита (ЕПм-51), Левосюк Тетяна (ДІД-21). Змагання проходили у два етапи. Перший етап відбувся 3 листопада 2018 року в лісі поблизу с. Зелений Гай, Дубенського району, Рівненської області. Другий етап – 4 листопада 2018 року в Мотузковому Парку «Мауглі», мікрорайон Ювілейний, …

Прочитати більше

Студенти-маркетологи НУВГП пропагують актуальну на ринку праці спеціальність “Маркетинг”

В Національному університеті водного господарства та природокористування здійснено презентацію всього продуктового ряду освітніх послуг: 31 жовтня 2018 р. відбувся день відкритих дверей Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту, 02 листопада 2018 р. – день відкритих дверей університету в цілому. Інформування студентів про можливості фахової підготовки в університеті поєднувалося з: лотереями, розіграшами подарунків, частуванням тортом. В організації та проведенні заходів взяли участь студенти спеціальності «Маркетинг», які одержали досвід участі у PR-програмах, а також навички здійснення маркетингових комунікацій.

Прочитати більше

Для чого потрібен неймінг

Неймінг – це процес створення оригінальної назви для компанії, торгової марки, бренду або фірми. Незалежно від сфери діяльності, дана послуга потрібна кожній організації, яка тільки починає свій бізнес або вже давно працює на ринку, але хоче перейменуватися. Розробка назви складається з аналітичної та творчої роботи, вимагає креативного підходу, наявності професійних знань, умінь і досвіду. Професійний неймінг потрібен для того, щоб отримати не просто «красиве», а й «комерційно успішне» ім’я, яке стане потужним маркетинговим і рекламним інструментом. Правильно створене ім’я допоможе виділитися серед конкурентів, привернути увагу потенційних споживачів, створити позитивний образ і заробити хорошу репутацію, що, безсумнівно, зробить свій вклад у …

Прочитати більше