Новини

Топ-5 ритейлерів в Україні

Журнал Бізнес підготував рейтинг ТОП-5 ритейлорів, які відзначилися інтенсивним розвитком в 2018 році. Критерії відбору були наступні: В рейтинг топ-5 ритейлерів потрапили об’єкти (торгова мережа чи ТЦ) за принципом — інтенсивний розвиток у 2018 році, а саме: за кількістю відкритих за рік торгових точок, за швидкістю розширення мережі; за якісною трансформацією компанії і вихід у виробництво, за інвестиційною активністю та за виходом в нові сегменти бізнесу. При формуванні рейтингу використовувались дані з відкритих джерел, а також офіційні дані компаній. Ми представили в рейтингу широкий торговий сегмент (ТЦ, FMCG, Fashion, Drogerie, будівельні матеріали, побутова техніка та електроніка). Минулого року динамічний розвиток …

Прочитати більше

Перемога студентів-маркетологів на всеукраїнському рівні

4-5 квітня 2019 р на базі ОНПУ відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з маркетингу. НУВГП представляли переможці І університетського етапу: за ОР “Бакалавр” – студентка 4 курсу Катерина Стрельчук, за ОР “Магістр” – студент 5 курсу Андрій Левчук. Інтелектуальна боротьба за призові місця точилася між 106 учасниками Олімпіади за ОР “Бакалавр” та 70 учасниками ОР “Магістр”. За результатами оцінювання олімпіадних завдань компетентним Журі з провідних ЗВО України наша четвертокурсниця К. Стрельчук зайняла почесне ІІІ місце. А п‘ятокурсник А. Левчук відзначений Грамотою за вміння логічно мислити, проявлене при виконанні завдань ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади. Кафедра маркетингу НУВГП пишається здобутками студентів …

Прочитати більше

У новий семестр із новими знаннями

Закінчилася перша практика у студентському житті, розпочався новий семестр і студенти-маркетологи продовжили навчання, поєднуючи теоретичні знання з тим практичним досвідом, який вони встигли отримати під час проходження навчальної практики з фаху. Більш цікавими стають зроблені презентації щодо обраної спеціальності, більш змістовно пишуться реферати стосовно заданої проблематики.

Прочитати більше

Зустрічі з потенційними маркетологами

Кафедра маркетингу радо зустрічається з талановитою молоддю, яка на порозі здійснення ключового вибору в своєму житті. Вибору між величезною кількістю спеціальностей, які сьогодні пропонує сучасна система вищої освіти. Вибору між традиційними професіями та новітніми викликами, які дають можливість непересічній особистості рости, вдосконалюватись, розвиватись. Цього тижня, викладачі кафедри мали чудову можливість побувати та поспілкуватися із майбутніми випускниками Рівненського економіко-технологічного коледжу (дякуємо директору Дем’янюку Віктору Володимировичу та заступнику директора з навчальної роботи Михасюк Катерині Володимирівні) та Технічного коледжу (дякуємо директору Яцкову Миколі Васильовичу, заступнику директора з навчально-методичної роботи Осадчій Ларисі Костянтинівні і голові циклової комісії управління та адміністрування Ушаковій Оксані Анатоліївні). В …

Прочитати більше

Як правильно оформити білборд

Правильно оформити білборд є одним із головних завдань творців рекламної продукції, бо від цього залежить його ефективність. На думку експертів, невдале оформлення білборда знецінить найкреативніші ідеї маркетологів. Оформлення рекламного щита вимагає від творців реклами неухильного дотримання правил дизайну, які відповідають зовнішній рекламі. Перш за все, зображень на рекламному щиті не повинно бути багато. Цілком достатньо двох штук. Рекламний слоган повинен складатися з короткої, але ємною фрази, що містить не більше п’яти слів. Текст реклами не повинен зливатися із загальним фоном білборда. Палітру кольору необхідно підібрати, враховуючи пори року. Звичайно, у зовнішньої реклами не існує типового шаблону. Творці рекламної продукції прагнуть впровадити …

Прочитати більше

Українська зовнішня торгівля: зміна вектору триває

Продовж останніх п’яти років Україна торує складний шлях диверсифікації своєї зовнішньої торгівлі. Росія вже не імпортує більшість українських товарних позицій, тож з огляду на це Україна націлилася на Європу та Азію. Але якщо європейський ринок характеризується захмарним рівнем конкуренції й високими вимогами до якості продукції, то ринки Азії є ліберальнішими до нових гравців, а тому видаються перспективнішими. Одним з найбільших споживачів українських товарів на Сході є Індія. Ця країна купує українські олію, меблі, овочі, чорні метали, полімери, товари машинобудування. За січень — жовтень 2018 р. експорт товарів з України до Індії склав $1,8 млрд. Приціл на Індію За 10 місяців …

Прочитати більше

Коли директор фірми – наш студент магістратури. Тішимося успіхами молодого покоління

Експозиція дверей від компанії Сталь-М Сталь-М презентувала на виставці масштабну експозицію протипожежних та протизламних дверей. Завітайте на стенд компанії до 22 березня та ознайомтеся з новинками, представленими на Inter Build Expo / Інтер Білд Експо 2019! Опубликовано Inter Build Expo / Інтер Білд Експо Вторник, 19 марта 2019 г.

Прочитати більше

Із теми про те, чим займаються наші студенти. Практикуючий маркетолог Ярослав Клімавічус: індустрія іграшок

Виставка Toy Fair Ukraine – найбільший діловий захід вітчизняної індустрії ігор та іграшок. Toy Fair Ukraine проходить вже більше 20 років в рамках Міжнародного форуму дитячих товарів BABY EXPO. Учасники виставки – світові та українські виробники, а також дистриб’ютори відомих брендів. Саме Toy Fair Ukraine формує «іграшковий» тренд майбутнього року – тут представлено більшість новинок і дослідних зразків, які з’являться у вільному продажі тільки через кілька місяців. З метою підтримати національних виробників, з 2004 року і до цього дня в рамках Toy Fair Ukraine проводиться єдиний в Україні професійний Національний конкурс «Краща іграшка», в якому беруть участь тільки іграшки, вироблені …

Прочитати більше

Участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції молодих учених та студентів “Проблеми та перспективи розвитку національної економіки в умовах глобалізації”

28.03.2019 на базі НУ “Острозька Академія” відбулася ХVI Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція молодих учених та студентів «Проблеми та перспективи розвитку національної економіки в умовах глобалізації». Студентка спеціальності “Маркетинг” НУВГП Пась А.В. під керівництвом доц. кафедри маркетингу Попко О.В. представила результати наукових досліджень на тему “Маркетингове дослідження впливу торгової марки на формування лояльності споживача”, що викликало цікавість аудиторії та жваву дискусію.

Прочитати більше

Як підрахувати лояльність клієнта?

Лояльність клієнта, хоч і не абсолютно, але в певній мірі визначає подальші комерційні взаємовідносини між продавцем і покупцем. Як зрозуміти, що ці стосунки будуть тривати і в майбутньому? Як отримати математичне підтвердження випадковим сумнівам, про незадоволення того або іншого клієнта якістю вашого маркетингу? Отже, необхідно спостерігати за показниками лояльності покупців і споживачів. Навіщо рахувати лояльність? – Щоб розуміти перспективи стосунків. Щоб програмою лояльності намагатися охопити не усіх підряд споживачів, а лише тих, підвищення лояльності яких, позначиться на цифрах доходу. Висока цифра показника не так важлива, як зміна показника по клієнту за звітний період, по відношенню до попереднього. Така зміна – …

Прочитати більше