Новорічний маркетинг: як використовувати свята на благо бізнесу

Настав святковий сезон. І сезон – в повному розумінні цього слова. Низка одних свят змінюється іншими, гряде безліч вихідних, а з ними – і бізнес-затишшя. Але зі святкового настрою цілком можна отримати вигоду для бізнесу. Адже саме в цей час люди активно купують подарунки та прагнуть завершити незакінчені справи. Пропонуємо кілька ідей, які допоможуть підняти продажі, зблизитися з замовниками та посилити ринкові позиції саме напередодні новорічних свят.

Акції та бонуси

Перше, що відразу ж приходить на розум при слові «свята» – це знижки. Чорна п’ятниця, Кібер-понеділок, різдвяні розпродажі – як би це не називалося, але клієнти це однозначно обожнюють. Це найпростіший спосіб посилити продажі і привернути увагу потенційних споживачів. Можна навіть продумати цілу кампанію, скажімо, «Новорічні дні» – і кожен день просувати якийсь інший товар.

Ще один варіант – зайнятися благодійністю. Багатьом буде приємно дізнатися, що частина грошей від покупки піде на благі цілі. Це може спрацювати навіть краще, ніж звичайна знижка.

Чудовий спосіб підсолодити будь-яку угоду – невеликий подарунок. Це може бути купон на знижку, і мініверсія якого-небудь вашого продукту, і який-небудь сувенір. Ручка або календарик з вашим лого коштують недорого, проте отримати їх приємно будь-якій людині, вони надовго залишаться в пам’яті та будуть сприяти просуванню торгової марки.

Святковий настрій

Оригінальні святкові декорації у вашому офісі та магазині залучать і дітей, і дорослих. Подбайте про них заздалегідь. Те ж саме стосується і вашого веб-сайту, додайте трохи настрою на нього у вигляді спеціальних банерів або шаблонів.

Ще в жовтні або листопаді настає період, коли потрібно переглянути асортимент і підготуватися до свят. Наприклад, якщо мова йде про магазин в гру вступають ялинкові декорації та подарунки. Для друкарні сезонна продукція – календарі та листівки. Саме на цей асортимент варто робити акцент в рекламних кампаніях.

Раз вже на дворі свята, то можна влаштувати спеціальний захід. Наприклад, день відкритих дверей. Покличте на нього лояльних клієнтів і їх друзів, влаштуйте грандіозний розпродаж. Це активізує продажі та збільшить клієнтську базу.

Крім того, можна організувати вечірку. Покликати віп-клієнтів, персонал або діточок. У будь-якому разі, про таку вечірку підуть чутки – а вам це тільки на користь. Заодно – це прекрасний спосіб особисто поспілкуватися з гостями, що сприятиме вибудовуванню довгострокових партнерських відносин і довіри.

Рекламна кампанія

Напередодні свят також дуже важливо заздалегідь правильно підготувати друковану продукцію. І мова йде не тільки про листівки. Вам обов’язково знадобляться спеціалізовані промо-матеріали – газети, флаєри або листівки, які будуть повідомляти всім про спеціальні пропозиції. Нестандартний варіант, який допоможе залучити мешканців прилеглих будинків – хенгери – продукція з гачком для підвішування на двері.

Можна замовити спеціальні сезонні каталоги, з відповідною обробкою – красива поліграфічна продукція завжди привертає увагу. Досить ефективно працює підлогова графіка – спеціальні стікери, які направляють клієнта до вас.

Щоб клієнт згадував про вас частіше, замовте календарі, магніти на холодильник з вашими координатами.

Персоналізовані розсилки як електронні, так і паперові, також допоможуть вам вибудувати довгострокові партнерські відносини. Лист варто зробити максимально особистим, можливо, розповісти трохи про історію вашого бізнесу. Не забудьте подякувати вашим замовникам і привітати зі святом, відправити листівку або невеликий сувенір, наприклад, промокод на знижку.

Також варто приділити увагу активності в соціальних мережах, готувати аудиторію до майбутніх свят, стимулювати їх заглянути до вас і розповісти про вашу сторінку друзям. Підготуйте серію спеціалізованих святкових постів. Наприклад, якщо ваш бізнес пов’язаний з кафе чи рестораном – поділіться фірмовими святковими рецептами. Якщо ви власник магазину, пообіцяйте якийсь приз. Залучіть користувачів, змусьте їх взаємодіяти з вами – писати відгуки, фотографуватися з продукцією.

Відмінний варіант – запустити кілька ефектних рекламних відеороликів або фотосесій, щоб запустити «вірусну» хвилю.

Не варто забувати й про онлайн-рекламу – рекламу на порталах, які часто відвідують ваші клієнти або покупці ключових слів в пошукових сервісах на зразок Google. Перед святами змінюються пріоритети у клієнтів, тому потрібно переглядати підходи.

І наостанок…

У святковий сезон можна і потрібно підготуватися до майбутнього бізнес-затишшя. Відмінний варіант – спеціальні кампанії, спрямовані на зростання продажів в більш спокійні місяці (скажімо, січень або лютий). Наприклад, можна запропонувати додатковий бонус або знижку при попередньому замовленні.

Крім того, кінець року – ідеальний час підбивати підсумки, переглянути цілі та завдання. Можна подумати про новий асортимент, переглянути список постачальників, поліпшити клієнтський сервіс. У будь-якому разі, всі стратегії потрібно планувати заздалегідь. Краще в листопаді або навіть жовтні. Якщо встигнете почати раніше конкурентів, з’явиться більше шансів виграти гонку і стати лідером.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *