Переможний фініш маркетологів НУВГП у інноваційному проекті “Управлінські двобої”

Чергову перемогу вибороли маркетологи НУВГП у освітньо-телевізійному проекті “Управлінські двобої”, котрий тривав з лютого до жовтня 2018 року. Кафедра маркетингу приймала колективну участь, що дозволило удосконалити рівень професійної компетенції її представників. До того ж, за результатами проекту грамоту за 2 місце отримала аспірант кафедри маркетингу І. Оплачко, сертифікати учасників отримали 9 студентів 4-6 курсів кафедри маркетингу, Подяку – член журі, завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., проф. Мальчик М.В. Удосконалюємось та розвиваємось разом!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *