Погляд на професію маркетолога: Хто такий маркетолог? Які особисті якості потрібні для ефективної кар’єри у сфері маркетингу?

Маркетолог – це спеціаліст із вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організує роботу інтерв’юєрів, з’ясовує уподобання покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп’ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльні характеристики. Робить прогноз і розробляє рекомендації.

Специфіка професії

Плюси професії:

  • висока заробітна плата;
  • великі перспективи кар’єрного росту.

Мінуси професії:

  • кропітка праця (наприклад, щоб знайти вигідні ринки збуту товарів і зміцнитися на них, маркетолог спочатку повинен зібрати інформацію, проаналізувати ціни конкурентів, їх маркетингову політику тощо).

Місце роботи

Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті своїх товарів, послуг. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

Особисті якості

  • уважність;
  • аналітичне мислення;
  • комунікабельність;
  • стресостійкість;
  • творче мислення.

Кар’єра

Кар’єрне зростання починається зазвичай з позиції асистента маркетолога, далі – посада маркетолога-дослідника (або маркетолога-аналітика), далі – начальника відділу, далі – директора з маркетингу. Досвід роботи у відділі маркетингу безцінний: ви отримаєте універсальні знання про техніку продажу і ведення бізнесу. Завдяки універсальності й широті погляду у маркетолога є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власну справу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *