Топ-20 Інстаграм-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ (Рейтинг квітня)

Хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.

Instagram – все ще досить нове поле битви для українських брендів за симпатії споживачів. Порівнюючи з активністю рітейлерів в тому ж Facebook, можна помітити, що деякі так і не змогли освоїти цю благодатну для комунікації соцмережу. Хоча президентська передвиборна кампанія цього року наочно продемонструвала “силу Instagram”, ставши одним з факторів впевненої перемоги новообраного гаранта, на сторінку якого підписано близько 5 млн користувачів.
У більшості роздрібних гравців залишається в районі 20 000 фоловерів. Перша 20-ка – майже вийняток. У Фокстрот і Антошка, які входять в топ-10 рейтингу Facebook, і того менше – у першого 9 000 фоловерів в Instagram, у другого – 16 000. І це в той час, як Instagram ось-ось стане повноцінним альтернативним інтернет-магазином з оплатою не відходячи від каси виходячи з соцмережі.
Водночас без свого офіційного Instagram в Україні залишається чимало міжнародних брендів, тому в рейтингу RAU їх не знайти. Втім, як правило, вони не представлені окремо і в Facebook.
В іншому можна стверджувати про активний розвиток рітейлу на просторах Instagram – і це відбувається тут і зараз. Досить поглянути на цифри: три місяці назад всього семеро роздрібних гравців долали позначку в 100 000 фоловерів, сьогодні їх 12 і на підході ще як мінімум троє. Після зимового періоду в “клуб стотисячників” увірвалися український підрозділ JYSK, Brocard, ювелірний бренд SOVA, а також Цитрус і мережа студій одягу VOVK. І якщо інші не стали як-небудь відзначати ці події, то VOVK відсвяткував свою сотню тисяч яскравими кульками біля магазину і вітальною публікацією. Відгук аудиторією виявився пречудовий – 4598 лайків і 387 вітальних коментарів. Іноді з шанувальниками в соцмережах все-таки варто ділитися успіхами.
Цікаво, що VOVK випередив двох колег по цеху made In Ukraine – MustHave і Lapti, яким нещодавно поступався в позиціях. Між ними втиснувся Цитрус зі своєю рівно сотнею тисяч фоловерів. Незважаючи на всі успіхи магазинів техніки в Facebook, в Instagram їм дісталися місця лише в другій десятці топа. Цитрус з невеликим відривом попереду Алло і Comfy.
В цілому ж трійка лідерів виглядає так – EVA, Watsons, і ужгородський ювелірний бренд Kochut. Дистанція в 35 000 фоловерів за останні три місяці практично подолана, нарешті в даній “грі престолів” хоча б один Ланністер drogerie-рітейлер може бути скинуть з вершини. Втім, ця історія може розтягнутися ще на пару сезонів.
Найменше розрив між Kachorovska і O bag Ukraine – їх розділяє 1000 фанів. Рекордсменом першого квартала року можна назвати Brocard – з початку року кількість шанувальників сторінки рітейлера зросла вдвічі з 80 000 до 160 000. Історія темна і сповнена питань, але факт є факт – Rozetka виявилася відсунута з четвертого на п’яте місце рейтингу. Десь заплакав один зелений смайлик.
Зазнав фіаско бренд срібних прикрас 925. Поки інші відзначали свої успіхи, ця мережа просіла на 7000 фоловерів. Дуже схоже на історію, коли завдання популяризації мережі в Instagram намагалися вирішити ботами. Провалу виявилося більше, ніж достатньо, щоб поступитися місцем в 20-ці кращих єдиному в топі FMCG-ритейлеру Metro Cash & Carry Ukraine. До слова, в рейтинг він потрапив з красивою цифрою в 66,6 тисяч фоловерів.
Вперше розглянемо 20-ку ТРЦ в Instagram. З топом Facebook її пов’язує хіба що перша позиція Forum Lviv – лідерство львів’ян тут безперечно. А ось нижче традиційних киян не так скоро зустрінеш. По-перше, Gulliver і Ocean Plaza тільки на 5-й і 6-й позиції відповідно, по-друге, регіональні ТРЦ опинилися в інстаграмному питанні куди далекогляднішими столичних. Друге місце, наприклад, зайняв херсонський ТРЦ Fabrika, третє – харківський ТРЦ Французский бульвар. Несподівано також побачити на дев’ятому і десятому місцях одеситів ТРЦ Riviera і Fontan Sky, які в топ-20 Facebook поки навіть в гості не заглядали.
Якщо в цілому, то не можна сказати, що сторінки лідерів можуть похвалитися серйозною активністю користувачів – сотні лайків з одиничними коментарями трохи гнітять – але SMM торгово-розважальних центрів в Instagram активно розвивається, і це однозначний успіх. Головне потім успішно конвертувати віртуальну активність у фізичний трафік.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *