Успіх email-маркетингу: 5 секретів цікавих листів

Email-маркетинг – потужний інструмент для просування бізнесу. На жаль, далеко не всі компанії вміють правильно ним користуватися. Безкінечні потоки спаму і набридливих акцій помилково вважаються ефективними. Знаєте, що відбувається насправді? Потенційні покупці відправляють у кошик все підряд, не відкриваючи, що зводить нанівець всі переваги email-маркетингу:

  • персональний характер комунікації;
  • наочність результатів і простота їх вимірювання;
  • низьку вартість.

Щодня ми читаємо до 50 листів не тільки робочих, а й звичайних як підписники. Для того, щоб перетворити кількість в якість, є декілька простих принципів:

Принцип №1 – Створіть власну базу даних

Принципова відмінність якісної розсилки від спаму – згода на підписку. Купівля чужих баз даних безповоротно дискредитує відправників листів. В уяві одержувачів спаму такі відправники виглядають «надто наполегливими» торговцями на базарі. Більше того – 99% таких розсилок потрапляють «в молоко»: чужі бази не дають вам ніякого уявлення про те, чи зацікавлена людина у ваших послугах.

Простий спосіб сформувати особисту базу – розміщення форми підписки на сайті. Інший шлях – автоматична підписка при оформленні замовлень. Але, в останньому випадку обов’язково інформуйте клієнта про те, що він отримуватиме листи.

Принцип №2 – Сегментуйте клієнтів

Чим більше персоналізується повідомлення, тим вища його ефективність. При оформленні підписки на розсилку пропонуйте клієнтам заповнити форму інтересів. Поставте їм запитання: “Які новини Ви хочете отримувати”? чи “Чим Ви цікавитесь”?. Сегментуйте вашу базу на основі вибраних відповідей, а також за іншими корисними критеріями:

  • частота покупок;
  • категорії товарів, які переглядають/замовляють;
  • відкриті листи з розсилки.

Принцип №3 – Створюйте корисний контент

Електронні листи не лише стимулюють продажі. Сьогодні це корисний інструмент для створення позитивного іміджу. За допомогою інформативних розсилок, присвячених тематиці вашої діяльності, дуже просто створити образ справжнього експерта у своїй галузі і дати клієнтам відпочити від банальної реклами. Статті в стилі: “Як правильно вибрати”, “Що треба знати”, “Топ виробників” і т.д. надають підписникам набагато більше цінної інформації, ніж повідомлення про знижки і новини.

Принцип №4 – Дозуйте комерційні пропозиції

Після того, як ви отримали згоду на відправку новин, не поспішайте закидати адресата новинами про знижки і акції, а вибудовуйте довірчі стосунки. Перший лист в ланцюжку обов’язково має бути вітальним, ознайомлювальним. Подякуйте підписнику за те, що він вибрав саме ваш сайт серед сотень інших. Потім продовжуйте розповідати релевантні факти, надавати поради і висвітлювати новини. Тільки після цього інформуйте потенційного покупця про розпродажі і подібні події. Чергуйте теми повідомленнь – так ви мінімізуєте кількість відписок.

Принцип №5 – Оформлення

Багато повідомлень відштовхують читачів одним зовнішнім виглядом, наприклад, відсутністю форматування або надмірностями в дизайні. Оформляйте кожен лист відповідно до корпоративного стилю. Розміщуйте важливу інформацію тільки в тексті, а не на картинках: вони можуть просто не відобразитися на пристрої. Текст листа має бути читабельним. Для цього:

  • розбивайте повідомлення на чіткі абзаци з 5-7 рядками в кожному;
  • вкладайте одну чітку думку в кожен абзац;
  • використайте підзаголовки і списки для виділення інформаційних блоків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *