Участь кафедри маркетингу НУВГП у конференції “Туризм. Сучасний стан та перспективи розвитку”

7 червня 2018 року старший викладач кафедри маркетингу НУВГП Коротун О.П. брала участь у конференції “Туризм. Сучасний стан та тенденції розвитку”, яка була організована Управлінням культури та туризму Виконавчого комітету Рівненської міської ради в рамках проекту “Таємничі підземелля Рівного. Культурна спадщина, як елемент інтерактивного вивчення історії краю” за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Програма конференції була цікавою та насиченою.

На пленарному засіданні до присутніх звернувся мер м.Рівне – Володимир Хомко, який підкреслив важливість туризму для динамічного розвитку нашого міста та запевнив присутніх у цілковитій підтримці цікавих ініціатив з боку міської влади.

Аналізу поточної ситуації у галузі туризму та проектам, що реалізуються у місті, були присвячені доповіді начальника Управління культури та туризму Виконавчого комітету Рівненської міської ради  – Тараса Максименка та Вікторії Постернак – головного спеціаліста управління культури і туризму РОДА.

Досвідом розробки та реалізації стратегії туризму у інших містах з присутніми поділились: Андрій Пундор – керівник програми Стратегія, Інститут міста, Львів; Андрій Мацелюх –  виконавчий директор Львівської асоціації розвитку туризму; Тарас Ковальчук – керівник Тернопільського туристично-інформаційного центру.

Ігор Лильо – кандидат історичних наук, журналіст, гід, Львів; Лада Маланій – експерт з маркетингу і створення туристичного продукту Туристичної Асоціації Івано-Франківщини, Івано-Франківськ; Тетяна Яцечко-Блаженко – викладач Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, історик, журналіст (Луцьк) – розповіли про нові інструменти в просуванні туристичних послуг та про проекти, які вдалось реалізувати та перетворити їх на унікальні туристичні пропозиції.

Жваву дискусію серед присутніх викликало обговорення туристичних перспектив нашого міста. Присутні дійшли згоди, що тільки спільними зусиллями влади, громадськості, представників бізнесу та науки ми можемо використовувати та успішно розвивати туристичний потенціал нашого краю, що безумовно сприятиме покращенню економічної ситуації в області, адже одне робоче місце в галузі туризму створює 27 робочих місць у суміжних галузях (за даними WTO) та підвищить впізнаваність бренду “місто Рівне”.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *