Участь магістранта кафедри маркетингу у щорічному семінарі з маркетингу

Кафедра маркетингу дякує студенту-магістранту спеціальності “Маркетинг” Андрію Левчуку за участь у жовтневому щорічному семінарі з маркетингу у Львові й за детальне інформування про перебіг подій.

У Львові 4 жовтня 2018 року відбувся  щорічний семінар з маркетингу. Цьогорічний Forum West #Маркетинг зібрав три сотні фахівців з західної України. Учасники ознайомилися з тенденціями розвитку сфери маркетингу. Розглянули технологію побудови та шляхи підвищення ефективності маркетингових комунікацій, проаналізували інноваційні підходи до побудови маркетингових стратегій компаній тощо.

Семінар поділявся на дві частини. В першій виступали наступні спікери :

  • Юрій Панчишин – керуючий партнер компанії «Goldweb Solutions» (тема доповіді: «E-COMMERCE – між естетикою та ефективністю. Як “примусити” користувачів любити ваш інтернет-магазин»);
  • Тетяна Ситник – GfK («тема доповіді: «Українська економіка 2018: чи подолаємо стагнацію?»);
  • Максим Кубрак – керівник відділу розвитку корпоративного бізнесу компанії Київстар в західному регіоні (тема доповіді: «Продукти Київстар для маркетингових комунікацій і побудови профілю ідеального клієнта»);
  •  Маркіян Проців – директор з маркетингу та продажів ТРК Люкс (тема доповіді: «Як бренди долають рекламний шум і привертають увагу аудиторії»);
  • Тетяна Тятіна – директор, Група компаній «Рарус» (тема доповіді: «Аналіз ефективності проведення маркетингових акцій, маркетингових комунікацій за допомогою систем автоматизації бізнесу»);
  • Віталій Ковальчук – співвласник ТМ “Молокія” (тема доповіді: «Відповідальність – основа взаємин бізнесу та суспільства»).

Друга  частині форуму була присвячена маркетингу територій. Розглядали питання ребрендингу країни такі спікерери:

  • Марк Зархін – власник «Kumpel’ Group»;
  • Владислав Кириченко – громадський діяч, підприємець, меценат, засновник видавництва “Наш формат”;
  • Дмитро Наталуха – керівник Українського інституту брендингу територій, партнер Lead/Augury Strategic Communications.

А на фінал залишили виступ двох неперевершених бізнес-тренерів: Сергія Даценка (тема доповіді: «Побудова системи ефективних продаж з використанням системи PITA») і  Наталії Галицької (тема доповіді: «Як відстоювати ціну і грамотно працювати зі знижками».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *