Чим корисний копакінг для маркетингового просування товарів

Копакінг (сo-packing), або ж перепакування товару на замовлення клієнта, останнім часом все частіше зустрічається в пакетах послуг, які пропонують українські логістичні компанії своїм споживачам.

Уперше практика даного виду послуг була застосована західними компаніями понад 25 років тому, а сам термін «co-packing» дослівно перекладається як «упаковка за контрактом». Сьогодні копакінг є одним з найбільш ефективних методів просування товарів і активно використовується маркетологами під час старту продажів нового продукту.

Привернути увагу покупців, стимулювати продаж продукції, «виділити» свій продукт з числа аналогів конкурентів — для здійснення цих цілей винахідливі маркетологи використовують безліч складних механізмів і витрачають чималі гроші. Популярні промо-акції в точках продажу з безкоштовними пробниками насправді малоефективні. Більш економічним і продуктивним методом для цього є копакінг — перепакування товару на замовлення клієнта в набори в термоусадочній плівці, а також терморукаві з використанням промостікеровки (або кольорової плівки). Суть у тому, що новий продукт надходить на прилавки разом з суміжними, релевантними видами товарів як бонус, акційна пропозиція, подарунковий набір тощо. Головна перевага для виробника – малозатратність, особливо за наявності необхідних внутрішніх ресурсів: власного обладнання, виробничих площ, персоналу. Але більш оптимальним і набагато економічнішим рішенням є передача контрактної упаковки на аутсорсинг зовнішнього 3PL оператору. Віддаючи перевагу зовнішнім постачальникам послуг, виробник отримує не тільки стабільність і якість виробництва, але й найбільш оптимізований метод формування тієї чи іншої продукції, що дозволяє значно заощаджувати бюджет на промо-акцію.

Копакінг в деталях

Операції з копакінгу включають в себе формування промо-продукту за узгодженою з ритейлером специфікацією. Операції можуть здійснюватися з широким спектром товарів народного споживання у декілька способів. Перший включає в себе первинну упаковку. Це фасування відкритого продукту, другий – копакінг – використовується при операціях з продукцією в заводській упаковці. Залежно від сегмента і на вимогу клієнта за надання послуг з фасування продукції зона упаковки може бути відокремлена від загального виробництва. Співробітники обов’язково мають спецодяг та взуття, а також мають слідувати суворим гігієнічним нормам і правилам роботи з тим чи іншим продуктом.

Завдяки розвитку сучасних технологій сьогодні існують різні види контрактної упаковки. Найбільш поширеною послугою є термоусадка – коли один або кілька товарів поміщаються в гнучку упаковку, яка під дією температури набуває форми предметів, що в ній знаходяться. Така упаковка є універсальною у використанні, оскільки надійно захищає вміст при транспортуванні. Термоусадка застосовується при роботі з харчовими і нехарчовими продуктами і забезпечує оптимальну герметичність і зовнішній вигляд товару, може бути прозорою або з нанесенням кольорового друку, що забезпечує візуальний доступ до товару.

До числа інших операцій з копакінгу належать: створення цільових товарних груп за допомоги промозмотування, групової упаковки, маркування і стікерування продукції, включаючи нанесення легальної інформації, а також виготовлення різних елементів рекламного оформлення і презентації товару. Обсяг та асортимент послуг залежить від специфіки конкретного проекту і проходить узгодження з замовником. Залежно від технічного завдання процес перепакування може бути повністю або частково автоматизовано. Особлива увага приділяється нанесенню на продукцію знаків відповідності, без яких товар не може бути реалізований. Сьогодні є безліч рішень щодо стікерування (всі вони залежать від типу продукту, терміновості виробництва і поставлених цілей). Необхідна інформація наноситься безпосередньо на упаковку за допомогою високопродуктивного маркувального обладнання з використанням простої етикетки, а також прозорих і кольорових стікерів.

Під час роботи з замовником йому зазвичай пропонується кілька варіантів рішень щодо упаковки з різним рівнем бюджету. Конфігурація технологічного ланцюжка, включаючи обладнання та матеріали, визначається виходячи з параметрів конкретного проекту. Проблема забруднення навколишнього середовища і підвищені вимоги до екологічності упаковки – загальносвітова тенденція, яка все більше впливає і на український бізнес. На порядку денному копакінгових технологій – перехід до безпечніших видів полімерів, використання біорозкладних матеріалів, продуктів вторинної переробки. Сучасні і найменш небезпечні для навколишнього середовища пакувальні матеріали коштують дорожче за традиційну упаковку і попит на них серед споживачів ще недостатньо великий. Але і тут останнім часом спостерігаються позитивні зрушення і все більше клієнтів висловлюють зацікавленість не лише в економії коштів, але й у розумних з точки зору екології технологічних рішеннях.

Джерело: www.business.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *