Студентка спеціальності “Маркетинг” Яна Янковська про власний бренд, мотивацію і розвиток

Нещодавно на сторінці першого Instagram журналу для рівненської молоді https://www.instagram.com/rivne_youth/?hl=uk оприлюднили інтерв’ю із успішною студенткою магістратури спеціальності “Маркетинг”, засновницею бренду YANKOVSKA Яною Янковською, яка восени представила капсульну колекцію @yankovska_brand на Fashion Time XX season у м. Рівне:

◾️ Як виникла ідея створити власний бренд одягу?
◾️ Це швидше не ідея, а мрія, думки про яку супроводжували з раннього віку і «просились реалізуватися». І в певний момент часу я вирішила дати волю власним бажанням, адже бренд YANKOVSKA – це, в першу чергу, прояв мене: мого смаку та бачення.

◾️ Ви лише засновниця бренду чи паралельно й дизайнер?
◾️Наразі я займаюся всім, що стосується бренду, окрім пошиття. Заснувала бренд через надлишок дизайнерських ідей в голові:) І їх насправді щодня стає все більше, та концепція бренду – випускати одяг лімітованими колекціями, тому все поступово:)

◾️ Чи важко було налагодити процес роботи? Адже, потрібно не лише вигадати дизайн, а ще й знайти людину, яка пошиє, подбати про рекламу тощо.
◾️ Мені взагалі слово “важко” в улюбленій справі є недоречним, «не моїм») Я отримую задоволення від усіх ланок діяльності. Звісно, на все потрібно чимало мене: моїх зусиль та часу.
Я довго вивчала нову для мене сферу діяльності, адже по спеціальності я підприємець-економіст (і батьки, до речі, завжди хотіли бачити мене у сімейному бізнесі. Тато – підприємець, мама – економіст. А я обрала свою нішу, батькам довелося сприйняти це і підтримати мене у моїх починаннях.)
Та я не зупиняюся вчитися! Для цілеспрямованих людей двері до успіху завжди відчиняються.

◾️До речі, про клієнтів. Як ви знайшли своїх перших клієнтів?
◾️ Першими клієнтами були друзі та рідні. Моя осіння колекція розпочалася із відправок закордон: до Норвегії та Німеччини. Та цього було недостатньо. Я використовувала багато маркетингових інструментів для підняття статистики та пошуку нових клієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *