Інтернет-маркетинг: прогнози і тенденції

У сучасному світі дуже складно передбачити поведінку споживачів. Яка ж буде реакція маркетологів? Як інновації в маркетингу вплинуть на споживчу поведінку?
У цій статті ми розповімо про найбільш ймовірні прогнози взаємодії між брендами і людьми в недалекому майбутньому, а точніше до початку 20-х років нашого століття. До основних тенденцій маркетингу відноситься вплив мобільної та супутньої техніки на комунікацію брендів, збільшення ролі відео і віртуальної реальності. На думку Ноа Брієра з Percolate, в майбутньому неодмінно збільшиться кількість нових маркетингових методів і значно скоротиться процес розробки продуктів в маркетинговому ланцюжку.

Типи маркетингових тенденцій

1.Стратегія цифрового маркетингу та тенденції планування

Основним напрямком розвитку загальної цифрової стратегії є незмінна популяризація програм цифрових перетворень. Це підтверджується опитуваннями учасників веб-семінарів по цифровим перетворенням. Недавнє опитування наочно продемонструвало бажання багатьох компаній працювати з програмами цифрових перетворень.

В даний час особливий інтерес викликає розробка інтегрованої цифрової маркетингової стратегії по декількох каналах. Експерти настійно рекомендують використовувати маркетингові ходи, орієнтовані на покупця, щоб вони проходили аудит протягом всього життєвого циклу. Важливою тенденцією сучасного маркетингу є перехід від цифрового до багатоканального універсального маркетингу.

Цей напрямок у розвитку маркетингу полягає в широкому застосуванні «всеосяжних комунікацій», які орієнтовані на клієнтів. Надзвичайно важливо досягти взаємодії з клієнтами через сенсорні точки по всіх каналах. Багатоканальний маркетинг дозволяє клієнтам здійснювати транзакції в кожному каналі.

Стратегія Omnichannel організовує роботу з клієнтами по всіх каналах, щоб маркетинг був інтегрованим і послідовним. Такий підхід дозволяє клієнтам почати роботу в одному каналі і перейти до іншого, поки буде досягнуто дозвіл. Виконання цих складних операцій між каналами має бути доступним клієнтам.

2. Маркетингова стратегія і планування

Для вдосконалення цифрової тактики, необхідно розробити маркетингову стратегію та брендинг, які стимулюють розвиток бізнесу. Якщо не виконати ці умови, значить, всі ваші старання щодо вдосконалення цифрової тактики будуть марними. Основна тенденція маркетингової стратегії полягає в тому, які можливості можуть використовувати цифрові технології і засоби масової інформації для цифрового збою. Цифровий маркетинг не завжди використовують для цих цілей, найчастіше його застосовують для проникнення на ринок.

Слід зазначити, що мобільні адаптивні веб-сайти для домінуючого використання смартфонів це вже застарілі технології. Експерти прогнозують, що в результаті стрімкого розвитку мобільних технологій відбудеться, так звана, персоналізація зв’язку між брендом і людиною. Інноваційні технології значно поліпшать проникливість діалогового призначеного для користувача інтерфейсу. В даний час чоловік вже навчився взаємодіяти з брендами. У цьому йому активно допомагає гаджет, дисплей якого показує реальну картинку подій.

На думку експертів, успіху в маркетингу досягнуть ті компанії, які створять і будуть працювати над вдосконаленням персоналізованого контенту для клієнтів. В даний час користувачі можуть висловлюватися про свій кращий вибір в соціальних медіа, в результаті чого брендинг поступово набуває форми ненав’язливої бесіди. Поведінка покупців в режимі онлайн допоможе маркетологам компаній дізнатися більше про переваги своїх клієнтів. Купівельний попит завжди буде впливати на контент бренду.

Наведемо лише кілька прикладів. Всю важливість взаємодії і персоналізації відчули американські компанії роздрібної торгівлі, які в 2018 році за рахунок налагодженої взаємодії на 30 відсотків збільшили кількість клієнтських рахунків. Багато роздрібних торговців, підвищивши швидкість сайту, поліпшили взаємодію з користувачами, що призвело до збільшення перегляду сторінок їхніх сайтів. Основна мета маркетологів полягає в тому, щоб зацікавити своєю продукцією якомога більше потенційних покупців.

3.Розшук маркетингових тенденцій

Відомо, що пошукова система «Google» має великий вплив на розвиток маркетингу. У 2018 році були внесені великі зміни в систему пошуку «Google». Вони повністю будуть впроваджені до кінця 2019 року.

По-перше, передбачається запустити платформу «Google Marketing Platform» .Це допоможе пошуковику змінити зважування алгоритму. Таким чином, можна буде зробити істотний вплив на повільні сайти.

По-друге, зміною для відстеження в 2019 році є еволюція пошукових фрагментів «Google», які відстежуються за допомогою аналізу функцій Mozcast SERP. Так як розмовний пошук відбувається за допомогою гаджетів, величезне значення набувають відповіді на запитання користувачів. Функції Mozcast SERP якраз свідчать про значущість розуміння цих відповідей.

4. Тенденції в соціальних мережах

Кращим джерелом збору інформаційного матеріалу про використання будь-яких інтернет-ресурсів в Сполучених Штатах є огляд ринку комунікацій. Експерти досліджують зміни в трьох основних споживчих мережах. За їхніми відомостями, в 2018 році в мережі Facebook вікова група людей старше 55 років є найбільшою групою користувачів. Мережа Instagram використовується всіма віковими групами, найбільша з яких-користувачі у віці від 25 до 34 років. У мережі Snapchat найбільше воліють спілкуватися користувачі у віці від 25 до 34 років. Це говорить про те, що споживча мережа Snapchat цікава не тільки підліткам. Використання цільових рекламних оголошень і Messenger для розмов в соціальних мережах є важливою тенденцією розвитку маркетингу.

5. Маркетинг електронної пошти

Нові інновації в методах маркетингу електронної пошти знайти дуже складно. Багато методів маркетингу електронної пошти вже добре вивчені. Наприклад, останні тенденції пов’язані з підвищенням інтерактивності гаджетів.

6. Аналітика та звітність

Відомо про те, що маркетинг грунтується на даних цифрової аналітики. Системи Google Analytics і Adobe Analytics, відносно статичні з точки зору функціональності. Основною тенденцією в цьому випадку є зворотний зв’язок з клієнтами. Інтерес представляють бренди, які використовують спільноти клієнтів для зворотного зв’язку. Системи для збору неструктурованого зворотного зв’язку від клієнтів також зростають в популярності у більш великих брендів.

Розглянемо приклад, як компанія «Prudential Singapore» збільшує зростання продукту з урахуванням потреб клієнтів. У липні 2016 року компанія запустила своєрідний проект, який дає право голосу клієнтам при розробці нової продукції цієї компанії. Це забезпечило активну взаємодію між виробниками товарів і потенційними покупцями. Цей приклад є підтвердженням налагодженого зворотного зв’язку.

7. Контент-маркетинг

Інститут маркетингу контенту проводить велику роботу по виявленню інноваційних тенденцій в контент-маркетингу. В технологіях, які використовують цей вид маркетингу, основними тенденціями є:

  • якість контенту, засноване на більш глибокому розумінні потреб клієнтів;
  • нова структура для підтримки діяльності контент-маркетингу зі збільшенням інвестицій;
  • поліпшений результат вимірювання ефективності контент-маркетингу.

8. Платні і зароблені кошти масової інформації

Важливою тенденцією розвитку маркетингу є власна реклама та відеореклама. По всій видимості, ця тенденція залишиться важливою і у 2020 році. Реклама завжди доповнює цифрове перетворення.

Висновки

Сподіваємося, що вас надихнуть вищевказані маркетингові тенденції. Впроваджуючи інноваційні напрямки в маркетингу, ви неодмінно досягнете певного успіху. Від якості маркетингу залежить якість продажів. Пам’ятайте про те, що великі маркетологи самі створювали брендові історії. Ви зможете змусити рекламу товарів працювати на вас. Використовуючи у своїй роботі інноваційні маркетингові технології, ви неодмінно станете переможцем.

Детальніше: https://marketer.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *