Історія створення

Чітка мета – перший крок до будь-якого досягнення.


У. Клемент Стоун

Ти ніколи не перепливеш океан, якщо боятимешся втратити берег із виду.


Христофор Колумб (Christopher Columbus)

Досконалість – це не тоді, коли нічого додати, а тоді, коли нічого відняти.


Антуан де Сент-Екзюпері (Antonie de Saint – Exupery)

Повірте, що зможете, і пів шляху вже пройдено.


Теодор Рузвельт (Theodore Roosevelt)

Якщо ти можеш щось уявити – ти можеш цього досягти!


Зіг Зіглар (Zig Ziglar)

  • Чітка мета – перший крок до будь-якого досягнення.


    У. Клемент Стоун

  • Ти ніколи не перепливеш океан, якщо боятимешся втратити берег із виду.


    Христофор Колумб (Christopher Columbus)

  • Досконалість – це не тоді, коли нічого додати, а тоді, коли нічого відняти.


    Антуан де Сент-Екзюпері (Antonie de Saint – Exupery)

  • Повірте, що зможете, і пів шляху вже пройдено.


    Теодор Рузвельт (Theodore Roosevelt)

  • Якщо ти можеш щось уявити – ти можеш цього досягти!


    Зіг Зіглар (Zig Ziglar)

Або напишіть книгу, варту уваги, або зробіть щось, варте написання книги.


Бенджамін Франклін (Benjamin Franklin)

Єдиний спосіб зробити видатну роботу


Стів Джобс (Steve Jobs)

Здійснюйте свої мрії, або хтось візьме вас на роботу для здійснення своїх.


Фарра Грей (Farrah Gray)

Успіх не прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього.


Марва Коллінз

Всі успіхи починаються з самодисципліни. Все починається з тебе.


Дуейн Джонсон

  • Або напишіть книгу, варту уваги, або зробіть щось, варте написання книги.


    Бенджамін Франклін (Benjamin Franklin)

  • Єдиний спосіб зробити видатну роботу


    Стів Джобс (Steve Jobs)

  • Здійснюйте свої мрії, або хтось візьме вас на роботу для здійснення своїх.


    Фарра Грей (Farrah Gray)

  • Успіх не прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього.


    Марва Коллінз

  • Всі успіхи починаються з самодисципліни. Все починається з тебе.


    Дуейн Джонсон

Мрійте. Прагніть. Досягайте.

Приєднайтесь до нас, щоб кожного дня ставати кращими.

Кафедра маркетингу

З березня 2013 року кафедра Маркетингу розпочала свою роботу в рамках функціонування Інституту економіки, менеджменту та права Національного університету водного господарства та природокористування.

Кафедра маркетингу – це потужний професорсько-викладацький склад науковців з прогресивними поглядами, креативним мисленням, високим рівнем науково-методичного забезпечення та перспективами подальшого розвитку  й удосконалення у сфері вищої освіти.

РОБОТА ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ ЗА НАПРЯМКОМ ПІДГОТОВКИ 6.030507 «МАРКЕТИНГ» // 13.06.2013 - 15.06.2013 рр.

У період з 13.06.2013 року по 15.06.2013 року в Навчально-науковому інституті “Економіки, менеджменту та права” Національного університету водного господарства та природокористування працювала експертна комісія по ліцензуванню напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» у складі:

Голова комісії : Азарян О.М. доктор економічних наук, професор, проректор з наукової роботи, завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.

Член комісії: Пилипчук В.П. кандидат економічних наук, професор, заступник завідувача кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

Комісія ознайомилась із можливостями НУВГП, кадровим складом, бібліотечним фондом, тощо. Була проведена зустріч із директором ННІЕМП проф. Левицькою С.О. та викладачами кафедри «Маркетингу».

За результатами роботи експертної комісії складено та підписано висновок про проведення ліцензійної експертизи щодо підготовки бакалаврів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» за денною формою навчання.

Вперше НУВГП гостинно відчинив двері для студентів напряму підготовки «Маркетинг», які активно взяли участь у святкуванні. Відбулася зустріч батьків та студентів із керівництвом ННІЕМП, випускової кафедри маркетингу та кураторами двох академічних груп – викладачами кафедри маркетингу Гонтаренко Н.А. та Коваль С.І. Знайомство відбулося у дружній атмосфері гостинності та невимушеності, від кураторів студенти отримали всю необхідну інформацію стосовно розкладу занять, умов проживання в гуртожитку, планування свого часу для занять та відпочинку.

Національний університет водного господарства і природокористування крокує в ногу з вимогами часу, які диктуються ринком праці.

На сьогодні в Інституті економіки, менеджменту та права ведется робота по нових напрямках підготовки, затребуваних, на ринку праці, зокрема: маркетинг, міжнародна економіка, економічна кібернетика.

У рамках профорієнтаційної та ознайомчої роботи з діяльністю новостворених кафедр, викладачі долучаються до висвітлення в засобах масової інформації відомостей про нові спеціальності.

Так, з метою ознайомлення абітурієнтів із новим напрямом підготовки «Маркетинг» та перспективами, які відкриваються перед майбутніми студентами, протягом травня опубліковано три статті (дві з яких – обласного значення).

Зокрема, у газеті обласної ради «Вісті Рівненщини» (від 17 травня 2013 р.) вийшла друком стаття «Маркетолог – професія для підприємливих і перспективних», в якій окреслено актуальність і затребуваність професії маркетолога.

В обласному щомісячнику «Зелені шати» (від 31 травня 2013 р.)представлено статтю «Нова спеціальність в НУВГП», в якій наголошено на перспективах і можливостях, що відкриваються перед майбутніми спеціалістами.

У газеті районного значення «Віче Костопільщини» (від 18 травня 2013 р.) вийшла друком стаття «Маркетолог – професія для юних і підприємливих», що розповідає абітурієнтам власне про професію маркетолога; роз’яснює, в яких установах може працювати фахівець з маркетингу.

Викладацький склад кафедри Маркетингу є молодою командою професіоналів нового покоління і чекає зацікавлених абітурієнтів; він готовий допомогти випускникам шкіл стати конкурентоспроможними спеціалістами своєї справи.

Отож, усіх амбіційних, мобільних, енергійних випускників шкіл, технікумів, гімназій і коледжів, бажаючих отримати належну вищу освіту, яка стане їхньою певною візитівкою та відправною точкою у кар’єрному рості, запрошуємо на навчання за напрямом підготовки «Маркетинг» за адресою: м.Рівне, вул. Приходька 75, НУВГП, навчальний корпус №2, кафедра маркетингу, ауд.275.

НА ШЛЯХУ ДО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ // 21.03.2013 – 30.05.2013 рр.

Протягом періоду з 21 березня 2013р. по 30 травня 2013р. к.е.н., доц. кафедри маркетингу Толчанова Зоя Олексіївна навчалася за програмою університетської  школи-семінару передового педагогічного досвіду НУВГП “Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні та закордоном”. Сьогодні було вручено сертифікат про закінчення цієї школи.

ПЕРША ЗАСЛУЖЕНА НАГОРОДА КОЛЕКТИВУ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 21.10.13 р.

21.10.13р., на засіданні Вченої ради ННІЕМП НУВГП колектив кафедри маркетингу був нагороджений Дипломом університету за значний вклад у підготовку матеріально-технічної бази та навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін до 2013-2014 н.р. Диплом вручила перший проректор, директор Інституту – проф. Левицька С.О.

Викладацький та обслуговуючий склад кафедри щиро вдячний керівництву вузу за високу оцінку своєї роботи.

СТУДЕНТИ МАРКЕТОЛОГИ ВПЕРШЕ ЯК УЧАСНИКИ ФЕСТИВАЛЮ «ЗОЛОТА ОСІНЬ» // 17.10.2013 р.

17 жовтня 2013 р о 19.00 годині в актовій залі НУВГП відбувся щорічний конкурс художньої самодіяльності серед першокурсників ННІЕМП “Золота осінь”. Вперше серед учасників конкурсу були студенти нового в університеті економічного напрямку підготовки – “Маркетинг”.

Студентка І-го курсу Мельничук Іра представила на розсуд журі та всіх присутніх авторський номер – пісню «Відлітай».  Підтримати конкурсантку прийшли всі студенти І і ІІІ курсів напряму підготовки “Маркетинг”, викладачі випускової кафедри та куратор – доцент кафедри маркетингу Гонтаренко Н.А. Вітаємо Іру Мельничук з успішним стартом в якості всесторонньо розвиненої, гармонійної особистості у веселе, повне знань і приємних моментів студентське життя!

МАРКЕТОЛОГИ ПОЛЮБЛЯЮТЬ ВІДВІДУВАТИ ТЕАТР // 14.11.2013 р.

SUB HEADING

write any text and make custom design that you want to show.


24 ЖОВТНЯ 2013 РОКУ ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ, НА ЯКОМУ КРІМ ПЛАНОВИХ РОБОЧИХ ПИТАНЬ БУЛИ ПІДВЕДЕНІ ПІДСУМКИ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ЕМБЛЕМУ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 24.10.2013 р.

У вересні 2013 року кафедра Маркетингу  оголосила відкритий конкурс на кращу емблему кафедри (логотип, слоган).

У конкурсі на кращу емблему кафедри Маркетингу взяли участь не лише студенти НУВГП, а й студенти інших вищих навчальних закладів та школярі. Приємно відмітити, що загальна кількість учасників конкурсу становила понад 40 осіб. Матеріали подавалися в досить цікавих інтерпритаціях.

Усі конкурсанти продемонстрували свою культуру та оригінальність, креативність та винахідливість, за що ми їм щиро дякуємо. Переможцем  конкурсу на кращу емблему кафедри Маркетингу стала  учениця 11 класу ЗОШ №17 Попко Ольга, яка і отримала грошову премію та солодкий подарунок.  Наша переможниця при отриманні подарунків відзначила: ” Мені подобається НУВГП у цілому, наша школа постійно слідкує за розвитком університету, адже багато випускників вступають до лав вишу на різні спеціальності уже протягом багатьох років. Я планую свє майбутнє теж пов’язати з НУВГП, проте ще з фахом не визначилась. Участь у конкурсі показала мені, що в стінах ВУЗу я зможу в якості студентки проявляти себе різносторонньо: не лише в науці, а й радувати батьків та викладачів як всебічно розвинена людина”.

Кафедра маркетингу вітає переможницю!!!

КЛУБ МАРКЕТОЛОГІВ // 01.09.2013 р.


Маркетолог це:

престижна й варта того, щоб пишатися нею, професія;

професія, доля тих, без кого в наш час не може працювати жодна серйозна компанія.

Кафедра маркетингу, як новостворена кафедра в НУВГП, започаткувала святкування Дня маркетолога і здивувала колег та студентів креативним підходом.

Колектив кафедри та студентський актив «Клубу маркетологів» підготували настінну газету до Дня маркетолога, опублікували в газеті «Рівне Ракурс»  статтю «Маркетолог – професія для самодостатньої молоді» та подарували масу позитивних емоцій відвідувачам другого корпусу НУВГП.

Під час святкування не забули і за студентів – викладачі кафедри на чолі із завідувачем кафедри д.е.н., професором Мальчик М.В. привітали студентів 1-го та 3-го курсів  напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», а також студентів 3-го курсу спеціальностей «Економіка підприємства», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит» та подарували їм пам’ятні сувеніри – календарики, розроблені кафедрою маркетингу до Дня маркетолога.

З нагоди святкування Дня працівника освіти кафедра Маркетингу зініціювала спонсорську акцію. Викладачі кафедри (д.е.н. Мальчик М.В., к.е.н. Попко О.В., к.е.н. Толчанова З.О., к.е.н. Гонтаренко Н.А., ст..в.Коваль С.І) передали на баланс бібліотеки НУВГП навчальну літературу – 36 сучасних видань навчальних підручників та посібників загальною кількістю понад 50 примірників. Сподіваємося, книги допоможуть студентам вузу здобувати професійні знання, ставати високоосвіченими громадянами і бути конкурентоспроможними на ринку праці.

Під час передачі літератури були присутні: директор ІЕМ, д.е.н., проф. Левицька С.О.; завідувач наук.бібліотеки – Крива А.В.; Голова студентського наукового гуртка «Клуб маркетологів», студ. 3-го курсу групи МР-31і  Павлова Надія; працівники кафедри Маркетингу (Мальчик М.В., Попко О.В., Толчанова З.О., Мельник Т.Д.)

Колектив кафедри Маркетингу вітає всіх колег та працівників освіти з святом! Бажаємо позитивних емоцій, відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя, наполегливості та мудрості, оптимізму і терпіння.

МЕТОДИЧНІ СЕМІНАРИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 07.10.2013 р.

SUB HEADING

write any text and make custom design that you want to show.


НАША ПЕРША СТІНГАЗЕТА // 25.10.2013 р.

В рамках наукової роботи викладачів та науково-дослідної роботи студентів напряму підготовки “Маркетинг” активно здійснюється співпраця між викладачами та студентами. Так , вийшла в світ перша стінгазета, підготовлена в рамках святкування в ННІЕМП Дня Маркетолога.

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА КАФЕДРИ ТРИВАЄ ПРОТЯГОМ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ // 03.04.2014 р.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВСІХ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІКИ, МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПРАВА В БЕРЕЗНІВСЬКОМУ ЛІСОТЕХНІЧНОМУ КОЛЕДЖІ // 30.01.2014 р.


ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА КАФЕДРИ: ПРЕЗЕНТАЦІЇ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИХ ІНСТИТУТІВ УНІВЕРСИТЕТУ В ТЕХНІЧНОМУ КОЛЕДЖІ НУВГП // 06.02.2014 р.

SUB HEADING

write any text and make custom design that you want to show.


ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ СЕРЕД УЧНІВ РІВНЕНСЬКИХ ШКІЛ // 19.11.2013 р.


КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ВЗЯЛА АКТИВНУ УЧАСТЬ У ПРЕЗЕНТАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ЕКОНОМІКИ, МЕНЕДЖМЕНТУ І ПРАВА В РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ АГРАРНОМУ КОЛЕДЖІ // 18.11.2013 р.


ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ СЕРЕД УЧНІВ РІВНЕНСЬКИХ ШКІЛ // 19.11.2013 р.


ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА ТРИВАЄ. КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ В КОСТОПОЛІ // 03.04.2014 р.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВСІХ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ ННІЕМП В М.МЛИНОВІ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ // 28.02.2014 р.


КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ - СЕРЕД ПРЕДСТАВНИКІВ ННІЕМП НА ІІІ МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, СУСПІЛЬСТВА ТА БІЗНЕСУ» // 11.02.2014 – 13.02.2014 рр.


ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ УСПІШНО ПРОЙШЛИ ПРОГРАМУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ В СНУ ІМ. В. ДАЛЯ // 14.11.2013 р.

Протягом шести місяців викладачі кафедри «Маркетингу», проходили підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Нещодавно всім викладачам після успішних захистів випускних робіт було вручено Свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразка.

ЗУСТРІЧ ВИКЛАДАЧІВ НУВГП З ГОЛОВОЮ ПАТЕНТНОГО ВІДОМСТВА РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА // 29.11.2013 р.

29 листопада  2013 року викладач кафедри Маркетингу –  доц. Попко О.В. – у складі групи науковців НУВГП, взяла участь у діловій зустрічі з Головою Патентного відомства Республіки Польща Алісією Адамчак.

У своєму виступі пані Алісія звернула увагу учасників на кризову ситуацію у світі:

–  Інноваційний розвиток у світі стикається з перепонами у вигляді економічної кризи. Головною зброєю в боротьбі за майбутній добробут є саме інновації.

Алісія Адамчак розповіла про ініціативи Польщі у галузу інновацій та в системі правової охорони інтелектуальної власності.

Учасникам зустрічі пані Алісія люб’язно надала інформаційні матеріали щодо системи правової охорони інтелектуальної власності Республіки Польща .

СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ: РОБОТА СЕКЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ МАРКЕТИНГУ І ЛОГІСТИКИ В УКРАЇНІ» // 05.03.2014 р.

5 березня 2014 р. в стінах Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і права НУВГП успішно відбулася ВСЕУКРАЇНСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ “Проблемні питання розвитку  економіки трансформаційного періоду”. Вперше у вже традиційній для вузу конференції на базі кафедри Маркетингу була створена секція «Актуальні проблеми теорії та практики маркетингу і логістики в Україні», у якій виявили бажання взяти участь студенти не лише нашого вузу, але й інших навчальних закладів. Під керівництвом провідних викладачів студенти презентували свої наукові доробки, активно брали участь у науковій дискусії. Приємно відзначити, що наукові роботи представляли студенти як першого курсу, так і випускники–п’ятикурсники.

Великий інтерес викликали презентації студентів напряму підготовки «Маркетинг», які в рамках функціонування при кафедрі «Клубу маркетологів» представили на розсуд присутніх свої власні дослідження.

За результатами роботи секції всі учасники отримали Довідки про апробацію, а окремі – за вміння вести наукову дискусію і гарний виклад матеріалу були відзначені Грамотами інституту.

ВИХОВНІ ГОДИНИ У МАРКЕТОЛОГІВ // 02.09.2013 р.


ПРЕЗЕНТАЦІЮ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ» НА ЮВІЛЕЙНОМУ ФЕСТИВАЛІ ТВОРЧОСТІ «СТУДЕНТСЬКА ВЕСНА – 2014» // 02.04.2014 р.

02 квітня 2014 року викладачі маркетингу та студенти-маркетологи відвідали концерт, який в рамках фестивалю студентської творчості «Студентська весна – 2014» було представлено колективом Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і права. Напрям підготовки «Маркетинг» на цьому концерті чудово презентувала студентка першого курсу Ірина Мельничук. ЇЇ вокальний виступ справив враження на публіку якістю вокалу, прекрасним концертним костюмом і чудовими зовнішніми даними.

Ірина! Ми вітаємо тебе і пишаємося тобою! Ти наша зірочка! Так тримати!

Колектив кафедри маркетингу. Куратор академічної групи МАР-11 Гонтаренко

ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 06.03.2014 р.


ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 17.03.2014 р.


ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 24.03.2014 р.


ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ // 31.03.2014 р.


УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ» У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ З ПРИРОДНИЧИХ, ТЕХНІЧНИХ ТА ГУМАНІТАРНИХ НАУК // 21.03.2014 р.

У рамках функціонування при кафедрі Маркетингу студентського наукового товариства «Клуб маркетологів» під керівництвом к.е.н., доцента кафедри маркетингу Попко О.В та інших провідних науковців студенти активно займаються науковою роботою. Так, студент IІІ курсу напряму підготовки «Маркетинг» Дідук Віктор Анатолійович (гр. Мр-31і) на Всеукраїнський  конкурс студентських наукових робіт  підготував роботу на тему “Ефективність виходу на ринок нових видів продукції”.

21 березня 2014 року на базі ВНЗ Укооспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі” відбувся фінал цього конкурсу, на якому наш студент презентував та успішно захистив в секції “Маркетинг” свою роботу.

Члени журі з провідних науковців різних вузів України відзначили Дідука Віктора  Дипломом учасника конференції та засвідчили високий кваліфікований рівень підготовки його наукової роботи .

Бажаємо молодому науковцю подальших наукових відкриттів, досягнень та звершень, а всім учасникам студентського наукового товариства «Клуб маркетологів» – творчих злетів, цікавих думок та результативної наукової роботи.

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ НАГОРОДЖЕНІ ПОЧЕСНИМИ ГРАМОТАМИ НУВГП // 16.05.2014 р.

16 травня 2014 р колектив кафедри маркетингу прийняв участь в урочистих заходах з нагоди “Дня науки” в НУВГП. Не дивлячись на досить юний вік кафедри  (нещодавно кафедра Маркетингу відзначила свою першу річницю існування) доценти кафедри маркетингу  к.е.н. Гонтаренко Н.А. та Толчанова З.О. нагороджені почесними грамотами ректора “За значні здобутки у науково-дослідній роботі та з нагоди Дня науки”. 

Колектив кафедри та студенти напряму підготовки “Маркетинг” щиро вітають своїх колег і викладачів з цим здобутком і бажають їм і надалі результативно працювати на честь і процвітання свого вузу!

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ НУВГП НАЛАГОДЖУЄ ПАРТНЕРСЬКІ ЗВЯЗКИ // 08.05.2014 р.

08.05.2014 року відбулася зустріч професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу із Віце-президентом Української Асоціації Маркетингу, директором Рівненської обласної організації Олександром Гладуновим,  на якій від адміністрації ННІЕМП була присутня заступник директора к.е.н., доц.Міщук Галина Юріївна.

У ході зустрічі було обговорено можливості та перспективи   співпраці  УАМ з кафедрою маркетингу НУВГП в галузі вдосконалення системи підготовки студентів економічних спеціальностей та сприяння більш тісної взаємодії академічної та наукової сфери з представниками суб’єктів підприємницької діяльності, виробничими та комерційними структурами.

У результаті переговорів було укладено Угоду про співпрацю між кафедрою маркетингу НУВГП та Рівненською обласною організацією «Української Асоціації Маркетингу» з метою більш повного використання потенціалу двох сторін для підвищення ефективності підготовки фахівців з маркетингу.

Першим кроком партнерської співпраці стане організація регіональної бізнес-конференції «Міжнародний маркетинг і digital-СТРАТЕГІЯ», яка запланована на 16.05.2014 р. місце проведення – конференц-зал головного корпусу НУВГП.

КОЛЕКТИВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ – СЕРЕД БЛАГОДІЙНИКІВ ДИТЯЧИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ БУДИНКІВ // 24.04.2014 р.

У рамках виховної роботи до Великодніх свят в Інституті економіки, менеджменту та права нашого вузу колектив кафедри Маркетингу долучився до благодійної акції, зініційованої керівництвом для  дитячих спеціалізованих будинків. Так, в четвер, 24.04.2014 р., викладачі кафедри Маркетингу  передали через делегацію колег та студентів для діток віком 3-6 років дитячі речі. Сподіваємось, від добрих справ та милосердя життя стане кращим.

SUB HEADING

write any text and make custom design that you want to show.


КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ НА СВЯТКУВАННІ ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ЗДОРОВ’Я // 07.04.2014 р.


УЧАСТЬ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ У БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ «МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ І DIGITAL-СТРАТЕГІЯ» // 16.05.2014 р.

16 травня 2014  2013 року у конференц-залі першого корпусу НУВГП успішно пройшла Бізнес-конференція «Міжнародний маркетинг іdigital-стратегія».

Захід відбувся за участі  віце-президента Української Асоціації Маркетингу О.Гладунова, народного депутата України Ю.Благодира, директора ДБУ «Рівненський регіональний центр інвестицій та розвитку» О. Осовця, директора ТРК «Ритм» С.Паладійчука, члена наглядової ради групи компаній «Монстера» М.Корилкевича, представника Рівненського центру сприяння бізнесу С.Ващука,  експерта з питань безпеки А.Олійника, власника інтернет-проекту Itferma О.Кучми, партнера фонду Fundacja Dobrosasiedzkiego Partnerstwa I WzajemnejPomocy  (Польща) О.Романишина.

З вітальним словом до всіх учасників виступила в.о. проректора з наукової роботи та міжнародних зв’язків, д.е.н., проф. Савіна Н.Б.

Директорат ННІЕМП представляла заступник директора, к.е.н., доц.. Міщук Г.Ю.

Викладачі кафедри Маркетингу –  проф. Мальчик М.В, доц. Попко О.В., доц.Толчанова З.О., доц.Гонтаренко Н.А., ст.викладач Мартинюк О.В., ст.викладач Коваль С.І., а також студенти напряму підготовки «Маркетинг»  – у складі групи науковців НУВГП та представників бізнесу активно взяли участь у Бізнес-конференції «Міжнародний маркетинг і digital-стратегія».

Під час заходу учасниками Бізнес-конференції було розглянуто актуальні проблеми місцевого бізнесу, обговорено питання щодо перспектив розвитку малого та середнього бізнесу в контексті євроінтеграції. Особливу увагу було приділено актуальним питанням  безпеки бізнесу.

У ході обговорення піднімалися нагальні питання щодо пошуку та  запровадження  у практику підприємств малого та середнього бізнесу ефективних управлінських рішень, зокрема digital-стратегій. Досліджувався й вплив   залучення інвестицій на розвиток ділової активності таких підприємств.

У результаті обговорень було сформовано ряд рекомендацій щодо формування ефективної конкурентної стратегії розвитку бізнесу в контексті економічної та політичної ситуації.

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ У РОБОТІ КОМІСІЇ З ПРИЙОМУ КАНДИДАТСЬКОГО ІСПИТУ ІЗ СПЕЦІАЛЬНОСТІ // 19.05.2014 р.

19 травня  2014 року викладачі кафедри Маркетингу –  д.е.н. Мальчик М.В, к.е.н. Попко О.В. – у складі групи науковців НУВГП взяли участь у роботі комісії з прийому кандидатського іспиту у здобувачів наукового ступеня кандидата наук зі спеціальності 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» Сіпайла Л.Г., Щербакової А.С., Трофімчук Т.М.

Кандидатський іспит приймала затверджена в.о.ректора НУВГП комісія у складі  в.о.проректора з наукової роботи та міжнародних зв’язків, д.е.н. Н.Б.Савіної, голови спеціалізованої вченої ради, д.е.н. І.Л.Сазонця, д.е.н. Мальчик М.В, к.е.н. Попко О.В.

Комісія відзначила високий рівень підготовки здобувачів та високо оцінила їх підготовку.

ЕКСКЛЮЗИВНЕ ВІТАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ З ПЕРШОЮ РІЧНИЦЕЮ СТВОРЕННЯ ННІЕМП // 27.05.2014 р.

27 травня 2014 року У ІІ корпусі НУВГП відбулися урочистості з приводу святкування першої річниці створення Навчально-наукового Інституту економіки, менеджменту, права. Директор ІЕМП проф. Левицька С.О. та заступники директора доц. Позняковська Н.М та доц. Міщук Г.Ю вручили Грамоти викладачам та студентам. Для присутніх лунали музичні вітання. До привітань долучився і наш колектив кафедри Маркетингу.

Кафедра Маркетингу в структурі Інституту економіки, менеджменту і права є одним з чотирьох новостворених структурних підрозділів. З нагоди першої річниці створення Інституту ЕМП колектив кафедри протягом двох тижнів готував ексклюзивний подарунок – рушник розміром 100х50 см. Усі викладачі та діловод  кафедри долучилися до його створення. На жовтому полотні яскраво блакитними нитками було вишито назву Інституту (див.фото). У правому кутку залишено місце для логотипу, герба Інституту, який вишиватимуть представники «старших» кафедр. Директор ІЕМП проф. Левицька С.О. пообіцяла теж долучитися до вишивки, яка символізуватиме єдність всіх структурних підрозділів Інституту.

Крім того, всім присутнім кафедра Маркетингу презентувала «Маркетинговий курс Вступної кампанії», після ознайомлення з яким колектив Інституту отримав заряд веселого настрою і позитивні емоції.

ВІТАЄМО ВСІХ З ПЕРШОЮ РІЧНИЦЕЮ ННІЕМП НУВГП!

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ВІТАЄ ВИПУСКНИКІВ ШКІЛ // 30.05.2014 р.

30 травня 2014 року колектив кафедри Маркетингу з профорієнтаційною метою побував на останньому дзвонику у випускників загальноосвітніх шкіл міста Рівного та Рівненського району. Так, з вітальним словом від ректорату вузу та із запрошенням на навчання в НУВГП на різні спеціальності перед випускниками шкіл виступили:

д.е.н., проф. Мальчик М.В. – в Олександрійській загальноосвітній школі Рівненського району (див.фото);

к.е.н., ст. в. Мартинюк О.В. – в ЗОШ №12 м.Рівне(див.фото);

к.е.н., доц. Попко О.В. – в НВК № 17 м.Рівне (див.фото);

ст.викл. Коваль С.І. – в ЗОШ № 19;

діловод Мельник Т.Д. – в ЗОШ № 11 (див.фото);

Кафедра Маркетингу привітала випускників та їх батьків з Святом останнього дзвоника і запросила до нашого вузу на навчання.

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ВІТАЄ ВИПУСКНИКІВ ШКІЛ // 30.05.2014 р.


МАРКЕТИНГ – ЗА ЗЕЛЕНЕ ДОВКІЛЛЯ В РІДНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ // 02.06.2014 р.

Студентське наукове товариство «Клуб маркетологів», що функціонує при кафедрі маркетингу ННІЕМП, ініціювало проведення акції озеленення 2 корпусу НУВГП. Цю ідею підтримав колектив кафедри маркетингу. Наприкінці травня студенти 1 та 3 курсів напряму підготовки «Маркетинг» під керівництвом  зав. кафедрою  проф. Мальчик  М.В.  провели акцію озеленення. Координувала даний захід  директор інституту проф. Левицька С.О.  80 кущів папороті та 50 конвалій студенти висадили по узгодженню з директором студмістечка нашого вузу  Швець О.А.

СЕРЕД ПЕРЕМОЖЦІВ ФОТОКОНКУРСУ «ВОДНИК-2014» НАЙБІЛЬШЕ – МАРКЕТОЛОГІВ // 12.06.2014 р.

Вже стало традиційним щороку в нашому університеті проводити Загальноуніверситетський конкурс фотографій “Водник-2014”. Конкурс відбувався між двома категоріями учасників:

студентами НУВГП та слухачами відділення довузівської підготовки;

працівниками НУВГП (викладачами, аспірантами, персоналом структурних підрозділів університету).

Конкурс відбувався за такими номінаціями:

– природа (пейзаж, флора і фауна, визначні природні об’єкти та пам’ятки природи) ;

– портрет (чоловічий, жіночий, дитячий, груповий);

– репортаж (народні звичаї, обрядові дійства, суспільно-політичні події);

– архітектура та мистецтво;

– експериментальне фото (застосування програми Adobe Photoshop).

Кафедра маркетингу, будучи новоствореним структурним підрозділом в нашому університеті, прийняла рішення про популяризацію творчості своїх викладачів і студентів.

І викладачі кафедри, і студенти нового напряму підготовки «Маркетинг» активно долучилися до участі в конкурсі. У всіх п’ятьох номінаціях свої фотографії на конкурс представили:

1- завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., проф. Мальчик М.В.,

3- к.е.н., доц. кафедри маркетингу Гонтаренко Н.А.,

4- к.е.н., доц. Толчанова З.О.,

5- к.е.н., ст.в. Мартинюк О.В.,

6- ст.в. Коваль С.І.,

7-студент 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Дідук Віктор,

8-студентка 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Павлова Надія.

Днями в головному корпусі університету підбили підсумки Конкурсу. Компетентне Журі з числа відомих фотомайстрів Рівного, представників ректорату, громадських організацій НУВГП, студентського парламенту визначили переможців.

Проректор з науково-педагогічної та навч.роботи Сорока В.С під час вручення дипломів відзначив: «У цьому році маркетологи зайняли призові місця практично у всіх номінаціях». Дійсно, всі 8 номінантів отримали Дипломи Учасників, а призові місця у різних номінаціях посіли роботи наших викладачів – Мальчик М.В., Толчанової З.О., Гонтаренко Н.А.

Гордістю кафедри стала старший викладач Коваль Світлана Іванівна. Її роботи були визнані Журі найкращими зразу в двох номінаціях – Природа та Портрет.

Вітаємо наших колег –  шанувальників фотосправи і бажаємо їм  творчої самореалізації, сприяння підвищенню технічної та художньої майстерності у мистецтві фотографії.

ОРІЄНТИРИ - НА СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК: МАРКЕТОЛОГИ НА ОСВІТНЬОМУ СЕМІНАРІ КОМПАНІЇ GOOGLE-УКРАЇНА // 12.06.2014 р.

12 червня  2014  року у конференц-залі першого корпусу НУВГП успішно пройшов освітній семінар для студентів та викладачів НУВГП та НУ «Острозька академія» за участі представників компанії Google-Україна.

Семінар відбувався одночасно в Рівному та Острозі, учасники були з’єднані за допомогою Internet.

Захід відбувся за участі  директора по маркетингу Google-Україна Святослава Комахи, представника компанії Google в Ірландії Степана Чопа, викладача Черкаського національного університету Юлії Гончар, віце-президента Української Асоціації Маркетингу Олександра Гладунова, власника інтернет-проекту Itferma Олексія Кучми.

З вітальним словом до всіх учасників виступили  в.о.проректора з науково-педагогічної та навчальної роботи НУВГП Валерій Сорока. Та ректор НУ «Острозька академія» Ігор Пасічник

Кафедру Маркетингу –  представляли викладачі та студенти. Викладачі  проф. Мальчик М.В, доц. Попко О.В. та студенти першого та третього курсів  напряму підготовки «Маркетинг»  – у складі групи науковців НУВГП та представників бізнесу –  активно взяли участь  в освітньому семінарі.

Під час заходу учасниками семінару було розглянуто можливості Internet для розвитку сучасних освітніх закладів,  обговорено питання щодо перспектив створення студентського медіа центру. Вкрай цікавими виявилися презентації викладачів та студентів НУВГП та НУ «Острозька академія» щодо досягнень у сфері цифрових технологій.

МАРКЕТОЛОГИ ПРЕДСТАВИЛИ НУВГП НА СЕМІНАРІ «СВІТОВА ТОРГІВЕЛЬНА СИСТЕМА: СУЧАСНА ДІЯЛЬНІСТЬ СОТ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА БІЗНЕС» // 17.06.2014 р.

17 червня 2014 року в Рівненській обласній державній адміністрації відбувся семінар  на тему «Світова торгівельна система: сучасна діяльність СоТ та її вплив на бізнес». Даний захід був організований Рівненською торгівельно-промисловою палатою спільно із Департаментом економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації та Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій.

На семінарі НУВГП був представлений делегацією представників  кафедри маркетингу:

1.Мальчик М.В. – зав. кафедрою маркетингу;

2.Мельник Т.Д. – здобувач;

3.Дідук В.А. – студент  3 курсу н.п. «Маркетинг».

Всі учасники були  ознайомлені з основними положеннями Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, а також механізмом захисту бізнесу у світовій організації торгівлі. Захід був корисний для всіх присутніх на ньому, всі учасники отримали іменні сертифікати від Інституту економічних досліджень та політичних консультацій

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ПЕРШОГО КУРСУ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ» ГОТУЮТЬСЯ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ // 23.06.2014 – 24.06.2014 рр.

Згідно програмі начальної практики студенти-маркетологи першого курсу разом з керівником практики доцентом кафедри маркетингу Гонтаренко Наталією Адамівною 23 і 24 червня 2014 року взяли участь у семінарі, який був організований Центром сприяння бізнесу Виконавчого комітету рівненської міської ради і польськими бізнесменами, що представляли Польсько-українську господарчу палату. Проект фінансований Європейським Союзом.

Студенти ознайомилися з необхідними умовами підприємницької діяльності, вчилися складати індивідуальні бізнес-плани  і плани особистого розвитку.

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ПЕРШОГО КУРСУ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ» ОЗНАЙОМИЛИСЯ З МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОФІЦІЙНОГО ДИЛЕРА КОМПА «ТОЙОТА» В М. РІВНЕ - ТзОВ «АГАТ АВТО» // 25.06.2014 р.

Згідно програмі начальної практики студенти-маркетологи першого курсу разом з керівником практики доцентом кафедри маркетингу Гонтаренко Наталією Адамівною 25 червня 2014 року взяли участь в ознайомчій екскурсії на ТзОВ «Агат Авто».  Дякуємо директору цієї організації Тимчаюку Сергію Ігоровичу за надзвичайно цікаву розповідь про організацію менеджменту, продажів, сервісного обслуговування, про особливості маркетингової діяльності підприємства «Агат Авто», яке є офіційним дилером ТНК «Тойота».

МАРКЕТОЛОГИ ПРЕДСТАВИЛИ ННІЕМП НА СЕМІНАРІ «ТОРГІВЛЯ З ЄС В РАМКАХ АВТОНОМНИХ ПРЕФЕРЕНЦІЙ ТА ЗОНИ ВІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ (ЗВТ+)» // 09.07.2014 р.

09 липня 2014 року представники кафедри маркетингу доцент Толчанова З.О. та Мельник Т.Д. прийняли участь у семінарі «Торгівля з ЄС в рамках автономних преференцій та зони вільної торгівлі (ЗВТ+)». Семінар організовано за сприяння Департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації, Рівненської торгово-промислової палати, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Програми двостороннього співробітництва Уряду Великої Британії та Уряду Нідерландів.

Слухачам було роз’яснено переваги поглибленої та всеосяжної зони вільної торгівлі (ЗВТ+) як частини Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.

На семінарі виступили:

Вівейн Аннелус, заступник економічного відділу, Посольство Королівства Нідерландів в Україні

Хейлієр Марк, директор компанії СТА

П’ятницький Валерій, уповноважений з питань євроінтеграції України

Зайцева Світлана, заступник директора департаменту – начальник управління співробітництва з СОТ, Міністерство економічного розвитку та торгівлі України

Нерпій Сергій, консультант компанії СТА

Ярощук Микола, віце-президент Рівненської ТПП

ОРІЄНТИРИ НА РІЗНОСТОРОННЮ НАУКОВУ СПІВПРАЦЮ // 08.01.2014 – 16.05.2014 рр.

Протягом другого семестру 2013-2014 н.р. кафедрою маркетингу було заключено ряд Договорів про співпрацю з провідними вузами України та ближнього зарубіжжя.

Так, від імені та за дорученням керівництва ВУЗу було укладено договори про співпрацю  з  наступними вищими навчальними закладами, зокрема: Севастопольським філіалом ФГБОУ ВПО «Саратовский государственный социально-экономический университет» (Договір від 08.01.2014 р.), Луцьким національним технічним університетом (Договір №15-ФБ від 15.05.2014 р.),  ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (від 06.05.2014).

Також у травні 2014 р. було укладено Договір про співпрацю з Рівненською обласною організацією ВТО Українська Асоціація «Маркетингу» (від 16.05.2014 р.)  з метою більш повного використання потенціалу двох сторін для підвищення ефективності підготовки фахівців з маркетингу. Першим кроком партнерської співпраці стала організація та проведення регіональної бізнес-конференції «Міжнародний маркетинг і digital-СТРАТЕГІЯ», яка відбулася 16.05.2014 р. у конференц-залі головного корпусу НУВГП.

Оригінали документів було передано в.о.проректора з наукової роботи та міжнародних зв’язків, д.е.н., проф. Савіній Н.Б

СТУДЕНТИ ТА ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПІДТРИМАЛИ БЛАГОДІЙНИЙ КОНЦЕРТ ВІД УЧАСНИКІВ АТО // 03.09.2014 р.


ПЕРШЕ ЗАСІДАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА «КЛУБ МАРКЕТОЛОГІВ» У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ // 09.09.2014 р.

9 вересня 2014 року на кафедрі Маркетингу відбулося 1 засідання студентського наукового гуртка «Клуб маркетологів» у новому навчальному році.

У ході засідання було ознайомлено студентів-першокурсників з основними завданнями студентського наукового гуртка, зокрема:

  • забезпечення активної участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів, наукових семінарів;
  • формування у студентів інтересу до наукової діяльності;
  • допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних досліджень проблем теорії та практики маркетингу в Україні;
  • інформування членів студентського наукового гуртка  відносно проведення НУВГП та іншими вищими навчальними закладами України науково-практичних конференцій, семінарів, форумів, студентських олімпіад з питань маркетингу та логістики;
  • обмін досвідом організації й проведення наукової роботи серед членів студентських наукових гуртків тощо.


КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ВЗЯЛА АКТИВНУ УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «ДУАЛЬНА ОСВІТА - ЯК ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» // 18.09.2014 - 19.09.2014 рр.

18-19 вересня 2014 року на базі НТУУ «Київський політехнічний інститут» проходила Міжнародна науково-практична конференція «Дуальна освіта – як відповідь на виклики сучасної системи навчання», яку проводили Представництво Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні та  Українська Асоціація Маркетингу. Програма конференції була дуже насичена. Перед великою аудиторією зацікавлених осіб виступали ряд компетентних спеціалістів, модераторів, серед яких:

  • Лілія Гриневич, Голова Комітету Верховної Ради України з питань науки та освіти;
  • Штефан Мойзер, Директор Представництва Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні;
  • Райнер Шпиринг, представник комітету з питань освіти та досліджень Бундестагу;
  • Алла Старостіна, віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», д.е.н., проф.;
  • Сергій Шукаєв, помічник ректора з міжнародних програм НТУУ «КПІ»;
  • Світлана Зубілевич, голова комітету з питань професійної освіти та сертифікації Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України;
  • Ірина Лилик, генеральний директор УАМ;
  • Наталія Василенко, головний спеціаліст відділу професійного розвитку Департаменту ринку праці та зайнятості Міністерства соціальної політики України.

Під час відкритого мікрофону учасники конференції мали можливість обмінятися думками, поставити ряд гострих питань, що стосуються механізмів впровадження дуальної освіти  у вітчизняних вузах, можливостей імплементації дуальної освіти Німеччини в укр. університетах, досвіду розробки професійних стандартів у форматі співпраці освіти та фахового середовища тощо.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ "МАРКЕТИНГ" НА «ЯРМАРКУ ПРОФЕСІЙ» // 24.09.2014 р.

  24 вересня 2014 року  в міському центрі зайнятості було влаштовано “Ярмарку професій“ для школярів м.Рівного.

НУВГП представляв всі свої спеціальності на ринку освітніх послуг.

Економічні спеціальності також викликали інтерес серед школярів та їх батьків.

Новий напрямок підготовки “Маркетинг” презентувала відвідувачам діловод кафедри маркетингу Мельник Т.Д.

ПЛІДНА СПІВПРАЦЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ПОРТАЛУ “0362.UA” ТА СТУДЕНТІВ МАРКЕТОЛОГІВ // 25.09.2014 р.

25 вересня 2014 р. відбулася зустріч студентів маркетологів з креативною командою професіоналів, які працюють над “розкруткою”, створенням конкурентноспроможного сайту, інформаційно-довідкового порталу “0362.ua”.

Керівник сайту Віталій Гаврилюк та його команда креативних маркетологів по роботі з персоналом, з клієнтами, PR-менеджер презентували студентам свій проект. Відбулося жваве обговорення дискусійних питань. Працівники сайту презентували студентам майстер-клас з маркетингових комунікацій; познайомили з видами робіт та перспективами співпраці з студентами, що планують будувати кар’єру у професійному бізнесі internet-маркетингу.

За результатами цієї зустрічі, яка надзвичайно сподобалась студентам, було прийнято рішення окреслити орієнтири перспективи співпраці в рамках майбутньої Угоди про співпрацю. Отримано згоду керівництва сайту щодо залучення їхніх працівників до навчального процесу таких професійно-орієнтованих курсів, як: “Поведінка споживача”; “PR”; “Маркетингові комунікації”; “Маркетингові дослідження”.

ПЕРШИЙ ПРАКТИЧНИЙ ТРЕНІНГ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ 03.10.2014 - 04.10.2014 рр.

В НУВГП стартував I спільний проект тренінгових програм, організований Українською асоціацією маркетингу та нашим вузом. 3-4 жовтня в головному корпусі НУВГП проводився дводенний тренінг “Практичні прийоми інтернет-маркетингу” для викладачів, студентів та усіх бажаючих.

Активними учасниками тренінгу стали викладачі кафедри маркетингу та студенти н.п. “Маркетинг”. Велику цікавість викликали питання використання інтернет-інструментів, інтернет-аналітики для дослідження поведінки клієнтів, створення контенту для інтернет-магазину, ефективного просування товарів через інтернет. Три ключові тренери продемонстрували учасникам практичні навички застосування маркетингових інтернет-інструментів.

СТАРОСТИ АКАДЕМІЧНИХ ГРУП НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ» // 01.09.2014 р.


ГРУПА СТУДЕНТІВ ДРУГОГО КУРСУ З КУРАТОРОМ К.Е.Н., ДОЦ. ГОНТАРЕНКО Н.А. // 01.09.2014 р.


ГРУПА СТУДЕНТІВ ТРЕТЬОГО КУРСУ З КУРАТОРОМ К.Е.Н., ДОЦ. МАРТИНЮК О.В // 01.09.2014 р.


ГРУПА СТУДЕНТІВ ЧЕТВЕРТОГО КУРСУ З КУРАТОРОМ СТ.В. КОВАЛЬ С.І. // 01.09.2014 р.


ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ НА СЕМІНАРІ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФСПІЛОК РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ // 09.10.2014 р.

9 жовтня Навчально-методичним центром Федерації профспілок Рівненської області за участі Сервісно-викладацького центру Міністерства доходів і зборів України у Рівненській області було проведено семінар присвячений змінам в обліковій системі підприємств.

Активними слухачами семінару стали підприємці та викладачі кафедри маркетингу НУВГП. На семінарі виступили провідні фахівці Державної податкової інспекції у м. Рівному ГУ Міністерства доходів і зборів у Рівненській області, Управління Пенсійного фонду України в м. Рівне Рівненської області та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у Рівненській області.

Велику цікавість викликали питання оподаткування благодійних внесків на користь АТО та сплати військового збору.

9 жовтня Навчально-методичним центром Федерації профспілок Рівненської області за участі Сервісно-викладацького центру Міністерства доходів і зборів України у Рівненській області було проведено семінар присвячений змінам в обліковій системі підприємств. Активними слухачами семінару стали підприємці та викладачі кафедри маркетингу НУВГП. На семінарі виступили провідні фахівці Державної податкової інспекції у м. Рівному ГУ Міністерства доходів і зборів у Рівненській області, Управління Пенсійного фонду України в м. Рівне Рівненської області та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у Рівненській області. Велику цікавість викликали питання оподаткування благодійних внесків на користь АТО та сплати військового збору.


КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ НА ЗУСТРІЧІ З Л.М. ГРИНЕВИЧ - СПІВАВТОРОМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ // 22.10.2014 р.


НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «МАРКЕТИНГ»


ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА В СТІНАХ НУВГП //24.10.2014р.

День маркетолога щороку традиційно святкується 25 жовтня. Це свято уже вдруге відзначається в стінах НУВГП, і організовують його викладачі кафедри Маркетингу НУВГП та студенти цього напряму підготовки. На святкування були запрошені керівництво вузу, викладачі та студенти всіх спеціальностей,  представники регіонального бізнесу.

Урочистості з цієї нагоди включали кілька заходів.

Студенти та викладачі прикрасили другий корпус НУВГП тематичними стінгазетами, було організовано збір коштів на підтримку учасників АТО. На перервах між заняттями всі бажаючі мали можливість взяти участь у Акції  «Маркетинг» заохочує студентське волонтерство». Стаючи учасниками Акції, всі автоматично ставали учасниками безпрограшної лотереї, яку організували викладачі кафедри у Програмі святкування Дня Маркетолога.

ПРО НАС ПИШУТЬ В ОБЛАСНИХ ГАЗЕТАХ //24.10.2014р.

До Дня Маркетолога, який традиційно щороку святкується 25 жовтня, в обласній газетіВісті Рівненщини” (№43 від 23-24 жовня 2014р) вийшла замітка студента 4 курсу спеціальності “Маркетинг” НУВГП Дідука Віктора про спеціальність маркетолога, яка сьогодні на ринку праці є перспективною і затребуваною

Ознайомитися з матеріалом можна за адресою:

http://www.visti.rovno.ua/article/efektivna-robota-bez-marketingy-nemojliva/

ТРЕНІНГ З ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В НУВГП //28.11.2014р.

Протягом 28-29 листопада 2014 року в головному корпусі НУВГП відбувся другий модуль «Організація рекламних кампаній в Інтернеті» тренінгової програми «Практичні прийоми інтернет-маркетингу». Тренували учасників:завідувачка кафедри маркетингу НУВГП Мар’яна Мальчик, віце-президент  Української асоціації  маркетингу  Олександр Гладунов та  експерт  Аналітичної групи «Стратегіко» Олексій Кучма.

Мета тренінгу – навчити учасників користуватися інструментами інтернет-маркетингу, відпрацювати практичні навики аналізу поведінки клієнтів в Інтернеті та створення рекламних кампаній.

У заході взяли участь студенти економічних спеціальностей, викладачі кафедри маркетингу, а також зацікавлені особи, що бажають створити власний on-line бізнес.

КОНФЕРЕНЦІЯ "Політичний маркетинг у виборчих кампаніях 2014-2015“ //05.12.2014р.

В рамках співпраці кафедри маркетингу НУВГП з Українською Асоціацією Маркетингу в стінах НУВГП відбувся черговий захід. Так, 05 грудня 2014 року в головному корпусі НУВГП у форматі круглого столу відбувся цікава, насичена змістовними виступами конференція “Політичний маркетинг у виборчих кампаніях 2014-2015”.

"Маркетинг: яким він є насправді" //13.02.2015р.

13 лютого у рамках проекту “Smart Meetings студенти гр. МАР-11 прийняли участь у зустрічі з генеральним директором Companion Group (журнали Комп&ньоН, &.Стратегії, Фінансист, Професор Крейд), викладачем маркетингу Києво-Могилянської бізнес-школи Оленою Мальцевою. Тема зустрічі: “Маркетинг: яким він є насправді”.

ВАЛЕНТИНКИ ДЛЯ БІЙЦІВ АТО //14.02.2015р.

Студентки спеціальності «Маркетинг» долучилися до створення приємних подарунків для бійців АТО – чарівних ВАЛЕНТИНОК…

Навчальні посібники викладачів кафедри маркетингу (Мальчик М., Толчанової З., Коваль С.,) визнані одними з найкращих за підсумками науково-педагогічного конкурсу «Краща навчально-методична розробка року» за 2013-2014 н.р.
//15.02.2015р.

КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ ВИКЛАДАЧІВ – ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ НУВГП //18.03. 2015р.

Другу річницю свого створення Кафедра Маркетингу НУВГП відзначила приємною науковою подією. Вийшла в світ колективна праця – монографія «Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика» загальним обсягом 194 стор. Приємно відзначити, що колектив авторів – всі штатні працівники: Мальчик М.В., Попко О.В., Гонтаренко Н.А., Толчанова З.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І., Мельник Т.Д.

ТРОЄ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ОТРИМАЛИ СВІДОЦТВА ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ В ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. //26.03.2015р.

З 01.09.14 по 01.03.2015 р. викладачі кафедри “Маркетингу”  к.е.н., доц. Попко О.В., к.е.н., ст.в. Мартинюк О.В., ст.в. Коваль С.І. проходили підвищення кваліфікації у  Харківському національному автомобільно-дорожному університеті, м.Харків за темами: «Маркетинг», «Транспортний маркетинг», «Основи маркетингових досліджень» .

МАРКЕТОЛОГ-ЧЕТВЕРТОКУРСНИК – СЕРЕД СТУДЕНТІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ І ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТСЬКИХ ОЛІМПІАД В НУВГП //27.03.2015р.

Серед студентів-переможців І етапу Всеукраїнських студентських олімпіад з спеціальності “Маркетингу” відзначився четвертокурсник В.Дідук.

Робота секції № 6 «Актуальні проблеми теорії та практики маркетингу і логістики в Україні» Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Проблемні питання розвитку економіки трансформаційного періоду» //03.04. 2015р.

03 квітня 2015 року в Національному університеті водного господарства та природокористування відбувся потужний науковий захід, що вже став традиційним – Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Проблемні питання розвитку економіки трансформаційного періоду». Конференція налічувала більше 150 учасників-молодих науковців  з різних вищих навчальних закладів України.

Роботу секції № 6 «Актуальні проблеми теорії та практики маркетингу і логістики в Україні» очолювала  д.е.н., професор кафедри маркетингу Мар’яна Мальчик. Секретарем секції виступила  к.е.н., доцент кафедри маркетингу Олена Попко.

СТУДЕНТ-ДРУГОКУРСНИК Н.П.«МАРКЕТИНГ» ОДЕРЖАВ ПЕРШЕ МІСЦЕ У ЗМАГАННЯХ З МІНІ-ФУТБОЛУ НА «КУБОК ДИРЕКТОРА ІНСТИТУТУ» //27.04.2015р.


Бінарний урок з «Маркетингу» - спільний проект університету і коледжу 08.04.2015р.

Нетрадиційне відкрите заняття з курсу «Маркетинг» відбулося 07.05.2015р. в стінах Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП.

Цікавий захід студентам коледжу спеціальності “Бухгалтерський облік” презентували кафедра маркетингу НУВГП та циклова комісія економічних дисциплін та бухгалтерського обліку РЕТК.  В межах вивчення дисципліни “Маркетинг” було проведено бінарний урок на тему “Вибір та розробка реклами”. Протягом відкритого заняття зі студентами працювали к.е.н., ст. викладач кафедри маркетингу Мартинюк О.В. (НУВГП) та викладач економічних дисциплін Хромець Н.Б. (РЕТК).

Маркетологи - найактивніші учасники університетського фотоконкурсу “Моя Європа – 2015” //15.05.2015р.


АКРЕДИТАЦІЯ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.030507 «Маркетинг» //10.06.2015р

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 р. № 1227л про проведення первинної акредитаційної експертизи у Національному університеті водного господарства та природокористування впродовж 09.06.2015 р. – 11.06.2015 р. працювала  експертна комісія МОН України щодо проведення акредитаційної експертизи (первинної) з підготовки бакалаврів з напряму підготовки 6.0300507 «Маркетинг» (галузь знань 0305 «Економіка та підприємництво»)

РОБОТА ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ МОНУ ПО ЛІЦЕНЗУВАННЮ МАГІСТРАТУРИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 8.03050701 «Маркетинг» 12.06.2015р.

Згідно наказу МОНУ №1290-л від 05.06.2015р з метою проведення ліцензійної експертизи підготовки магістрів зі спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» у період з 10 червня по 12 червня 2015 року в НУВГП працювала комісія по первинному ліцензуванню .
На підставі поданих матеріалів та перевірки результатів діяльності експертна комісія дійшла висновку, що стан навчально-методичного, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного забезпечення підготовки фахівців за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» відповідає встановленим вимогам і забезпечить державну гарантію якості вищої освіти.

Перший захист бакалаврських робіт н.п. 6.030507 - "Маркетинг" //12.05.2015р


Наші перші випускники


ГРУПА СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ З КУРАТОРОМ МЕЛЬНИК Т.Д.// 01.09.2015 р.


ГРУПА СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ З КУРАТОРОМ МЕЛЬНИК Т.Д.// 01.09.2015 р.


Фестиваль студентської творчості “Золота осінь” //22.10.2015р.

Судентка першого курсу – Анжела Пась, представила власний вірш: “А з чого починається твій день”.

Святкування 100-річчя НУВГП

SUB HEADING

write any text and make custom design that you want to show.