Для чого потрібен неймінг

Неймінг – це процес створення оригінальної назви для компанії, торгової марки, бренду або фірми. Незалежно від сфери діяльності, дана послуга потрібна кожній організації, яка тільки починає свій бізнес або вже давно працює на ринку, але хоче перейменуватися. Розробка назви складається з аналітичної та творчої роботи, вимагає креативного підходу, наявності професійних знань, умінь і досвіду.

Професійний неймінг потрібен для того, щоб отримати не просто «красиве», а й «комерційно успішне» ім’я, яке стане потужним маркетинговим і рекламним інструментом. Правильно створене ім’я допоможе виділитися серед конкурентів, привернути увагу потенційних споживачів, створити позитивний образ і заробити хорошу репутацію, що, безсумнівно, зробить свій вклад у процвітання і прибутковість бізнесу.

ТИПИ НЕЙМІНГУ

КЛАСИЧНИЙ

В основі цього типу неймінгу лежить асоціативний підхід. Розробляється красиве, просте і зрозуміле широкій аудиторії ім’я, аналогічне до тих, які вже існують на ринку. Такі назви якнайкраще характеризують специфіку бізнесу і відповідають очікуванням споживачів, що як наслідок призводить до позитивного сприйняття і зацікавленості з боку аудиторії.

ОПИСОВИЙ

Основне завдання цього типу неймінгу – чітко передати всю суть компанії чи бренду, наприклад, «Стоматологічна клініка Здоров’я». Такі назви, як правило, складаються з декількох слів, добре характеризують компанію, але їх складно запам’ятати. Тому вони використовуються рідше інших типів.

ГЕОГРАФІЧНИЙ

Назва, що має географічну прив’язку до території, додає бренду колориту і покращує запам’ятовування. Наприклад, такі імена, як «Дніпро» і «Чернігівське» з одного боку відображають історію появи продукту, а з іншого полегшують сприйняття. Тому цей тип неймінгу користується особливою популярністю.

АСОЦІАТИВНИЙ

Мета асоціативних назв – привернути до себе увагу, викликати в аудиторії інтерес, створити ефектний образ, і назавжди залишитися в пам’яті споживача. «Apple», «LG», «Ашан» – такі назви запам’ятати елементарно.

ЗМІШАНИЙ

Змішаний неймінг – генерація назви за допомогою різних комбінацій слів. Тут можуть бути використані скорочення, переклади іноземних слів, транскрипції, приставки, закінчення і т.д. Такі назви привертають увагу аудиторії своєю неординарністю і креативністю. Наприклад, «Белінні», «Panama», «Плюшка», «Підстригайка» – імена, які просто неможливо не запам’ятати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *