9 корисних порад щодо підготовки до публічних виступів

17-18 травня 2018р. відбудеться чергове засідання секції “Маркетингово-логістичні процеси: теорія та практика” в рамках VII Міжнародної НПК “Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції”. Хотілось би звернути увагу доповідачів на слушні поради від провідного маркетолога АТ “Ощадбанк” (м.Київ) Анни Радько щодо підготовки якісної доповіді.

«Промову на 10 хвилин треба готувати 2 тижні, на 30 хвилин – тиждень, а якщо можна виступати скільки завгодно – можна взагалі й не готуватись». Це цитата Вудро Вільсона із книги Кріса Андерсона «Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів». 

 Ні експромтам. Страх публічного виступу потрібно використовувати як мотивацію добре підготуватись. Експромт видно відразу. Спікер наче показує, що не цінує можливість самого виступу і не цінує час людей, які прийшли його послухати.

 Факапи сприймаються краще, ніж історії успіху. Бо у факапі чітко видно причину і наслідок, а історії успіху не завжди такі однозначні.

Влучна картинка крутіша правильних висновків. Бо вона підштовхує до тих висновків, а не нав’язує їх.

Жарти – складна історія. Невдалий або несмішний жарт “потопить” Вас, але якщо вдасться розсмішити аудиторію – “Ви на коні”.

Тренуйте промову декілька вечорів. Обов’язково. Перед домашніми глядачами. Це допоможе уникнути всяких «еее», «нууу» і непотрібних ліричних відступів.

Коли промова готова, декілька разів розкажіть її максимально швидко, без емоцій та пауз. Це покращує дикцію і допомагає визначити проблемні місця виступу – де людина збивається, де невпевнена.

Подбайте завчасно про зовнішній вигляд , продумайте запасні варіанти і майте їх із собою!

Насправді головне – бути корисним аудиторії. Віддавати максимум корисної інформації, а не намагатись “продати себе”💯

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *