Відкрите лекційне засідання кафедри маркетингу

20 березня 2018 року на 5 парі в аудиторії 443 відбулося відкрите лекційне заняття доцента кафедри маркетингу Гонтаренко Наталії Адамівни з навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему «Структура і процес маркетингових досліджень» для студентів академічних груп МАР-31 і МАР-11і.

Заняття було проведене в двомовному україно-англійському режимі й присвячене п’ятирічному ювілею кафедри маркетингу НУВГП і спеціальності «Маркетинг».

Тема заняття є актуальною і була розкрита лектором у відповідності до оголошеного плану. Маркетингові дослідження забезпечують інформаційне підґрунтя успішного функціонування маркетинг-міксу підприємств і створюють умови для розвитку бізнесу.

Заняття було проведене на належному науковому, методичному, педагогічному і організаційному рівнях з використанням мультимедійної техніки і сучасних технологій викладання. Воно одержало позитивну оцінку студентів, завідувача кафедри доктора економічних наук, професора Мальчик Мар’яни Василівни і викладачів кафедри маркетингу.

        

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *